Bravely Default: Flying Fairy jest tradycyjnym przedstawicielem gatunku gier jRPG. Tytuł powstał w jednym ze studiów deweloperskich Square Enix, a nad jego produkcją czuwali Tomoya Asano, Akihiko Yoshida, a także szereg innych twórców, którzy do tej pory nie współpracowali z japońskim gigantem. Asano jak producent pracował między innymi nad grami przeznaczonymi na konsolę Nintendo DS, takimi jak Final Fantasy III oraz Final Fantasy IV, Final Fantasy: The 4 Heroes of Light. Yoshida z kolei jest projektantem postaci i grafikiem, którego szybko rozpoznawalny styl mogliśmy zobaczyć w grach, takich jak Vagrant Story, Tactics Ogre: Let US Cling Together, Final Fantasy XII czy Final Fantasy Tactics.
Projektanci gry chcieli by ich dzieło jak najbardziej przypominało i oddawało klimat klasycznych japońskich gier RPG, które ukazywały się pierwszej połowie lat 90. Widać to zarówno w projektach postaci, jak i podejściu do tworzenia świata i mechaniki walki. Odwiedzane w czasie gry lokacje, są dwuwymiarowymi grafikami po których poruszają się trójwymiarowe model postaci. Ręcznie rysowane tła są animowane, zmieniając się wraz porami dnia i stworzone z wielu warstw, które dają wrażenie głębi, wzmacniane jeszcze przez tryb 3D, wspierany przez konsolę 3DS. Po obszernym podróżujemy korzystając z mapy świata. Walka odbywa się w trybie turowym na trójwymiarowych arenach. Spotkania z przeciwnikami są losowe i nie widzimy ich bezpośrednio przed bitwą. Postacie rozwijamy przypisując im rożne specjalizacje, system ten działa podobnie jak w grze Final Fantasy V. |
Yakuuzy
1 1
No dobra Panowie, poniższe komentarze przekonały mnie do kupna N3DS XL wraz z Majoras Mask, Bravely Default i Fire Emblem :) Mam nadzieję, że się nie zawiodę ani na sprzęcie ani na grach. Ultima, proszę Was, wyślijcie wszystko jeszcze dzisiaj tak co bym przed długim weekendem miał wszystko, dzięki!
xcd2
0 0
Świetna gra, klasyczne Final Fantasy z dawnych czasów. Polecam.
Mangaista
0 0
Stara szkoła
Świetna pozycja dla ludzi, którzy zatęsknili za starymi, dobrymi i skostniałymi mechanizmami. Przejście w trybie hard zajęło mi około 85 godzin, co jest naprawdę znakomitym wynikiem jak na dzisiejsze standardy. Pozytywnie zaskoczyła mnie oprawa audio-wizualna, która stoi na najwyższym poziomie. Na pochwałę zasługuje także tryb 3D, który jest jednym z lepszych, jakie widziałem na kieszonsolce (miasta i krajobrazy wyglądają wręcz fenomenalnie). Całość dopełnia opcjonalny oryginalny japoński dubbing, dzięki któremu możemy odczuć pełny, stuprocentowy produkt. Polecam, bo to świetny jRPG do którego jeszcze nie raz powrócę (uwaga na fałszywe zakończenie, które możemy aktywować od 5-go rozdziału!).
Velsu
0 0
Co za gra!
Ludzie! Co za cudowna gra. 25h na liczniku i nie moge sie oderwac. Piekna muzyka, cudowna grafika. Story na poczatku wydaje sie troche infantylne ale im dalej w las tym lepiej. Gra nie jest za latwa wiec oferuje jakies tam wyzwanie a dla hardcorowcow jest nawet tryb Hard.
System walki bardzo ciekawy, do tego dochodza "Job"y ala final fantasy tactics/ff5 i klimat rodem z Final Fantasy 9.
Ta gra to cos na co bardzo dlugo czekalem, piekny rpg jak za dawnych dobrych lat z ery PS ONE. Goraco polecam.
fanpirka
0 0
artbook?
No właśnie, czy artbook też będzie wchodził w skład pre-ordera?
Cholok
0 0
edycja kolekcjonerska
w dzisiejszym nintendo direct pokazano fajną edycję kolekcjonerską z artbookiem, soundtrackiem i figurką. Jest jakaś szansa na to, że owa edycja pojwai się u Was?
Mangaista
0 0
Preorder z artbookiem?
Czy do zamówień przedpremierowych będzie dodawany artbook jak podaje Siliconera?