Najczęstsze pytania


Jak potwierdzić zamówienie?

Należy użyć odnośnika z automatycznie wysłanego e-maila, który otrzymać Państwo powinni od razu po złożeniu zamówienia. Zgodnie z zawartą w wiadomości instrukcją należy kliknąć w link, który automatycznie potwierdza zamówienie.

Jeśli nie podali Państwo maila w zamówieniu, nie trzeba potwierdzać zamówienia, jednak nie polecamy takiego rozwiązania - nie dostajecie wtedy Państwo informacji o zmianach stanu zamówienia.

Czy zakupy w Waszym sklepie są bezpieczne? Jaką mam pewność, że mnie nie oszukacie?

Działamy na rynku gier komputerowych od 1997 r. a w Internecie niewiele krócej. O jakości naszych usług i bezpieczeństwie zawieranej z nami transakcji przekonała się już bardzo duża liczba Klientów. Wielu z nich kupuje gry i sprzęt tylko u nas, obdarzając nas dużym zaufaniem, za co odwdzięczamy się - ich zdaniem - profesjonalną i uczciwą obsługą. Chcemy nadal umacniać naszą pozycję i wciąż się rozwijać, więc zapewnienie naszym Klientom absolutnego bezpieczeństwa zawieranej transakcji oraz jej wiarygodności należy do naszych najważniejszych obowiązków.

Wykorzystujemy najbezpieczniejsze mechanizmy ochrony przekazywania danych (danych osobowych i danych o karcie kredytowej), jakie są w tej chwili dostępne. Państwa dane osobowe przechowywane są na jednym zabezpieczonym, specjalnie do tego przygotowanym serwerze. Dostęp do tego serwera mają jedynie przeszkolone i uprawnione osoby. Państwa dane osobowe są wykorzystywane JEDYNIE do realizacji zamówień.

Bezpieczeństwo płatności internetowych gwarantowane jest przez system autoryzacji kart płatniczych i bezpośrednich przelewów internetowych "Pay U".

System umożliwia taki sposób prowadzenia autoryzacji, w którym pracownicy Sklepów Internetowych nie mają dostępu do przesyłanych numerów kart płatniczych Klientów. Znane one są tylko bankowi rozliczającemu transakcje. Nie zachodzi konieczność przechowywania danych dotyczących kart płatniczych w bazach Sklepów ani na żadnych serwerach internetowych. Pozwala to łatwiej i lepiej je chronić.

System do obsługi internetowych transakcji jest zgodny ze standardem SET/MIA (Merchant Initiated Authorization) i zbudowany w oparciu o oprogramowanie dostarczone przez renomowanych producentów, posiadające certyfikat zgodności ze standardem SET wydanym przez organizację SETco.

Przeczytaj o bezpośrednich przelewach internetowych w sklepie Ultima.pl

Jakie rodzaje płatności są dostępne?
  • za pobraniem
  • online, kartą kredytową przed dostawą towaru – usługa Pay U
Jakie są koszty wysyłki?
  • paczka kurierska pobraniowa: 14,90 zł (dostawa zwykle w 1-2 dni robocze od dnia wysłania paczki)
  • paczka kurierska bezpobraniowa: 11,90 zł
  • paczka zagraniczna: 25 zł (1 gra), 35 zł (2 gry), 65 zł (3 gry i więcej).
  • paczkomat inPost: od 7,99 zł
  • Paczka w Ruchu: 4,99 zł

Zarówno Poczta Polska, jak i firma kurierska zastrzega sobie możliwość dostarczenia przesyłki w czasie dłuższym niż podany powyżej (taka sytuacja może mieć miejsce np podczas wzmożonego ruchu paczek np w okresie świąt).

Anulowanie zamówienia

Przy potwierdzaniu złożonego zamówienia Klient ma prawo anulować zamówienie.

Zamówienie potwierdzone zostanie niezwłocznie zrealizowane dlatego prosimy o dokładne przeanalizowanie zakupu przed jego finalizacją - w wyjątkowych sytuacjach losowych zamówienie może zostać anulowane już po jego potwierdzeniu. W takim wypadku prosimy o przesłanie maila pod adres m.kucharska@ultima.pl z imieniem, nazwiskiem oraz numerem zamówienia lub o kontakt telefoniczny pod numerem (22) 4855211

Nie ma możliwości anulowania zamówienia po jego wysyłce.

Zwroty i reklamacje

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie nosi śladów używania. Gry muszą być zwracane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu. W przypadku konieczności naprawy reklamacyjnej prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu uzgodnienia dogodnej dla Państwa formy reklamacji. Jeżeli towar, który dotrze do Klient będzie posiadał wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu ustalenia formy wymiany produktu.

Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu jego braku w magazynie), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Wymiana w takim przypadku odbywa się na koszt sklepu.

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.



Odsyłając produkt proszę pamiętać aby wypełnić formularz Reklamacyjny bądź Zwrotu

Czy to, że podam adres e-mail w rejestracji, do czegoś mi się przyda? Nie chciałbym być zasypywany nagminnie wysyłanymi ofertami z Waszej strony.

Podanie adresu e-mail pozwoli na lepszy kontakt pomiędzy sklepem a zamawiającym. Kontakt mailowy jest wykorzystywany do potwierdzania zamówień przez Klientów oraz do informowania Klienta o zmianie statusu jego zamówienia lub o zmianie dostępności zamówionego produktu. Aby otrzymywać informacje o ofercie klient musi to dodatkowo zaznaczyć. Nie wysyłamy ofert bez zgody odbiorców!

Czy udzielacie rabatów przy większych zamówieniach?

Jeśli zostanie złożone zamówienie jednorazowe na kwotę 700 zł lub więcej - zamawiający otrzymuje rabat 5%, który będzie honorowany od następnego zamówienia. Od momentu zaakceptowania rabatu przez administratora sklepu zamawiający może po zalogowaniu się oglądać ceny produktów z już uwzględnionym rabatem. Rabaty obejmują gry i akcesoria. Nie obejmują natomiast konsol i sprzętu Audio Video.

Do czego służy lista życzeń?

Podczas przeglądania artykułów można przenosić je do wspomnianej listy życzeń. To swego rodzaju notatnik - możecie tam umieszczać Państwo interesujące Was artykuły po to, by póĽniej przejrzeć je jeszcze raz w jednym miejscu, bez zbędnego błądzenia po sklepie w powtórnym ich poszukiwaniu. Bez problemu zawartość listy życzeń można przenieść od razu do koszyka (w całości, lub wybiórczo). Zawartość listy życzeń można też przesłać komuś znajomemu na jego skrzynkę pocztową.

Jakie karty płatnicze są honorowane w waszym sklepie internetowym?

W systemie Płatności.pl możliwe jest autoryzowanie transakcji dokonywanych kartami wystawionymi w systemach Visa Int. oraz Europay/MasterCard Int. Możliwa jest autoryzacja głównie kart wypukłych (embossowanych) oraz kart wirtualnych. Debetowe karty elektroniczne Visa Electron są autoryzowane w zależności od banku, który je wystawił. Aby dowiedzieć się czy dana karta elektroniczna jest akceptowana w Internecie należy skontaktować się z bankiem wystawcą karty.

Jak zamówić towar za granicę?

Należy zarejestrować się z danymi na odpowiedni kraj (inny niż Polska), a wtedy dostępna będzie tylko wysyłka zagraniczna. Uwaga! W przypadku wysyłki zagranicznej możliwa jest zapłata tylko "z góry" przy użyciu karty kredytowej! Płatność kartą odbywa się bezpośrednio po złożeniu zamówienia (Klient jest automatycznie przenoszony do strony płatności lub proszony o kliknięcie w odpowiedni link).

Jak zamówić towar na raty?

Należy składając zamówienie, wybrać opcję zakupu na raty i wypełnić wniosek kredytowy na stronie PayU.
Kalkulator ratalny znajduje się pod ceną produktu, gdzie można wybrać ilośc rat i sprawdzić jakiej wysokości będzie rata kredytu.
Szczegółowe informacje znajdują się TUTAJ.