CENA: 299,90
189
90
Oszczędzasz 110,00
Wysyłka od 9,99 ZŁ
Specjalna cena obowiązuje tylko do wyczerpania ilości promocyjnej produktu.
Wysyłka w 24h
Ten produkt wysyłany jest w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.
Dostępność: duża ilość
Wydawca:
Square Enix
Wersja językowa:
Pełna angielska
Kod:
5021290084445
Klasyfikacja PEGI:
Przemoc Od 16 lat

Final Fantasy VII Remake PS4

Kup taniej - zobacz zestawy z tym produktem

Final Fantasy VII Remake to odświeżona wersja jednej z najbardziej wizjonerskich gier wszech czasów, które zredefiniowały gatunek RPG. Tytuł pozwoli graczom zanurzyć się w tym bogatym świecie Final Fantasy jak nigdy dotychczas. Będzie to pierwsza gra w projekcie, a fabuła rozgrywać się będzie w mieście Midgar. Gra będzie stanowić całkowicie niezależne i kompletne doświadczenie, zapewniające świetny początek wszystkim graczom, którzy rozpoczynają przygodę z serią. Wraz z charakterystycznymi i zapadającymi w pamięć postaciami oraz potężną historią, Final Fantasy VII Remake zaoferuje hybrydowy system walki, łączący akcję w czasie rzeczywistym ze strategiczną walką.



W Final Fantasy VII Remake, świat jest pod kontrolą potężnej korporacji, Shinra Electric Power Company, eksploatującej życiową energię planety, zwaną energią mako. W ogromnym mieście Midgar, organizacja Avalanche, przeciwdziałająca korporacji Shinra, kontynuuje swój opór. Cloud Strife, były żołnierz elitarnej jednostki SOLDIER Shinry, został najemnikiem i teraz pomaga grupie oporu, nieświadomy konsekwencji, jakie niesie za sobą ta decyzja.

Zobacz także

Abonamenty
Karty przedpłacone
Graj bezprzewodowo
na swojej konsoli!
Gry z serii KH
w nowych cenach!
POP-owe szaleństwo!
łap okazję!
Musisz się zalogować aby móc dodawać opinie o produktach i je oceniać.
Roxas
Z nami od: 2006/02/20

Roxas

3 6

Kurz już opadł? Można już wyrazić swoją opinię, lol?

Gra jest taka sobie. Trochę lepsza od FFXV, ale żaden to hit. Grafika to nie wszystko, zwłaszcza że niektóre tekstury są koszmarne. Gameplay nie powala. Jak ktoś zdejmie okulary nostalgii, to dostrzeże też niesamowicie durną fabułę.

Jarosław
Z nami od: 2018/03/19

Jarosław

1 1

Platynka już wbita. Gra super, choć aż takich emocji jak ponad 20 lat temu przy obcowaniu z oryginałem, nie doznałem. Być może jak już wyjdą wszystkie części, to jako całość będzie można porównać ją do "legendy".

Sebastian
Z nami od: 2020/04/17

Sebastian

4 1

Jesteście JEDYNYM sklepem gdzie można zamówić gre, super!

Wczoraj od innego sklepu dostalem info, że moja przesyłka (wersja Delux) zostanie anulowana z powodu braku - milo z ich strony. Zamówienie złożyłem tam duuuużo wcześniej niż premiera.

Także czekam na przesyłkę od Was :)

Max_85
Z nami od: 2013/05/17

Max_85

3 0

Wczoraj dostałem mail z kodami od Mediaexpert, ale zdążyłem już ją ukończy więc mogę odda kod na chokobo chik.
EAC2 2MND GCA4

Czajnik
Z nami od: 2019/11/25

Czajnik

1 0

Na pocieszenie powiem Wam wszystkim.. grę kupiłem/odebrałem z Media Expert (po przeczytaniu komentarzy tutaj) i kodu na Chocobo Chic też nie dostałem. Sklep nie odpowiada.

prezes
Z nami od: 2003/01/27

prezes ULTiMA

4 1

Żeby była jasność, przy edycji zwykłej nie było informacji o DLC, od początku wiedzieliśmy że go nie będzie. Było kilka zapytań przed premierą i każdego lojalnie o tym informowaliśmy. Jeżeli chodzi o deluxe, to takie chodziły wizuale po internecie, nie wiedzieliśmy o tym że to DLC jest dołączane dodatkowo, z wizualizacji wynikało że jest w pudełku.

Z nami od: 2020/04/20

3 3

Będę szczery. Specjalnie zamówiłem grę przed premierą ze względu na specjalne DLC tylko w przed sprzedaży. Gdyby nie DLC grę pewnie bym kupił za kilka miesięcy dlatego jestem zawiedziony postawą sklepu. "Nie dostaliśmy, jest nam przykro." a czy robicie coś w tej sprawie? " możecie odesłać grę zwrócimy pieniądze" tylko co to zmieni? Z tego co wyczytałem to powinniście dostać od dostawcy czy tam dystrybutora maile z kodami i powinni to wysyłać, bo za to WY też zapłaciliście. Narazie czakam i mam nadzieję, że uda się wam coś z tym zrobić i dostanę maila z kodem który mi i zapewne wielu waszym klientom się po prostu należy. Jak narazie jestem po prostu zawiedziony taką bierną postawą sklepu.

Xanatos696
Z nami od: 2005/06/16

Xanatos696

2 3

Jakbyś czytał, że zrozumieniem, to może też lepiej byś wydawał osądy. Nie chodzi o Cactuara(ten był w zestawie), tylko o Chocobo Chic, coś czego nie da się ponownie zakupić, tylko w preorderze, a niektórym na tym zależało. ???? Możesz nazwać to na wszelkie sposoby, ale ciekawe, jak ty byś się czuł w przypadku, gdyby w twoim wypaśnym boxie deluxe, zabrakło contentu z podstawowej /deluxe wersji w preorderze?????

sefrabu
Z nami od: 2014/01/30

sefrabu

4 0

Jako stały klient i tzw. dorosły człowiek przyznaję, że nie ogarniam komentarzy re braku kodu na kaktusa. Zgoda, ktoś w Ultimie niedopatrzył, i potrafię zrozumieć kolekcjonerów-purystów, ale robienie dramy w stylu "to mój ostatni zakup w Ultimie" to jakiś żałosny januszowy podryg (z całym szacunkiem dla bogu ducha winnych posiadaczy tego imienia). Jakby co Ultimo, ja nadal będę u Was kupować (chociaż od pre-orderów trzymam się z daleka ).

Adrian
Z nami od: 2015/06/11

Adrian

3 0

Najważniejsze jest przede wszystkim, że ultima nie odwołuje zamówień i robi wszystko żebyśmy dostali naszą kopię gry czy limitowaną edycję i to się ceni ! nie jak inne sklepy które anulują zamówienia i jest loterią czy coś zakupimy. Nie rozumiem całkiem sporu o jakieś byle jakie dodatki. Oddam wam kod na głupiego kaktusa który był w środku w grze dostarczonej przez Ultimę. Nie potrzebuję go. Do czego to doszło, że ważniejszy jest jakiś głupi dodatek DLC niż gra dostarczona na czas czy specjalna edycja którą inne sklepy odwołują. Ultimo nie przejmuj się takimi ludźmi. Najlepszy sklep w PL !

Adrian
Z nami od: 2015/06/11

Adrian

2 1

Dzięki Ultima. Zawsze dostarczacie grę na czas premiery. Jesteście najlepszym sklepem w Polsce !

Wesołych Świąt dla Ultimy.
I dziękuję za dostarczanie gier w tak trudnych czasach epidemii !

Xanatos696
Z nami od: 2005/06/16

Xanatos696

2 0

Odpowiem najmilej , jak potrafię. Dla ciebie to popierdulki, dla.mnie powód zakupu w tym sklepie, a sklep mnie zawiódł. Nie chodzi mi już nawet o summon, tylko o to, że.skoro jest to gratyfikacja z powodu preordera to powinienem ją otrzymać, a nie usłyszeć 'nie mamy i co nam zrobisz?'. Teraz tej popierdułki nigdzie nie mogę nabyć (a nie jestem fanem kupowania dlc), bo wiadomo 'tylko dla preorderów'. . Dla.tej wyjątkowej gry zrobiłem wyjątek.

Dziwi mnie fakt,.że mam się cieszyć z tego, że.sklep wykonał to do czego został zobligowany, czyli wysłanie mojej gry w terminie (zamówiłem w grudniu). Sklep nie dotrzymał warunków, którymi promował swoją grę i mam prawo być niezadowolony, a tłumaczy mi to, zakupem u innego dostawcy co mnie osobiście nie tylko powinno obchodzić, ale w ogóle nie powinienem o tym wiedzieć.

Zwrotu nie będę robił, bo zbyt dobrze się bawię ta grą, żeby robić przerwę. Życzę wszystkim fanom FF świetnej zabawy przy tej grze.

Wesołych Świąt i dużo zdrowia życzę!

Taiho__POL__
Z nami od: 2014/05/18

Taiho__POL__

7 0

Ludzie, co wy z gimnazjum jesteście? O co ta gówno burza, o summony popierdułki? Fakt sklep nie dopilnował kilku rzeczy ale dostaliście swój egzemplarz edycji Deluxe o czasie. Wielu graczy nie załapało się ze względu na mocno ograniczona ilość. Cieszcie się, grajcie, zdobywacie platyny. Wesołych świąt zdrowych to najważniejsze.

prezes
Z nami od: 2003/01/27

prezes ULTiMA

9 0

Szanowni Państwo,

Przykro nam że pomimo wysiłku, który włożyliśmy w dostarczenie Wam tego produktu, nie spełniliśmy Waszych oczekiwań. Zdobycie tej wersji kosztowało dasz bardzo dużo pracy, nerwów i dodatkowych kosztów. Pomimo przeciwności losu, cięciom ilości w każdym terytorium, dostarczyliśmy grę do 99,9% naszych klientów. Gdybyśmy brali ją od polskiego dystrybutora moglibyśmy o tym zapomnieć. Produkt sprowadzaliśmy z 5 krajów europejskich, nie wyjmowaliśmy z pudełek żadnych kodów ale i żadnych dodatkowych nie dostaliśmy. Taki produkt pojawił się w sklepach i taki dostarczyliśmy. Nie mieliśmy żadnych informacji od dystrybutora co będzie w pudełku, bo dystrybutor nie jest zainteresowany współpraca, bo ma swój konkurencyjny sklep.

Szczerze liczyłem że usłyszymy parę dobrych słów że dowieźliśmy, ale niestety, znowu nam się dostało. W związku z tym od wszystkich niezadowolonych klientów przyjmiemy zwrot tego produktu na nasz koszt, nawet otwartego i natychmiast oddamy pieniądze.

Zdrowych spokojnych Świąt.

Łukasz

Vincent
Z nami od: 2016/10/25

Vincent

3 3

U mnie też żadnego kodu na summona za preorder w pudełku (jedynie na rejestrację kopii gry u Square Enix).

Jestem bardzo zawiedziony.

Klient od czasów ps1... i chyba na tym zakupie się skończy.

Xanatos696
Z nami od: 2005/06/16

Xanatos696

3 2

@Dominiku, gdyby firmie zależało na moim zadowoleniu, to stanęłaby na rzęsach, by ten kod zorganizować. Po za tym, z wypowiedzi wynika, że nie byliście na to przygotowani, co tylko potwierdza, że klienta traktujecie niepoważnie. Ten kod miał zostać wysłany via email (strona oficjalna). Ta strona też mówi, że :
"If you’ve ordered the physical Deluxe Edition of the game, the code for the Cactuar Summon is included on a leaflet in the box.

The distribution of the codes for the Chocobo Chick Summon (the exclusive pre-order bonus) and the Carbuncle Summon (included in the First Class Edition) are handled by the retailer you’ve purchased from, so please contact them for more information"

https://support.square-enix-games.com/s/article/000001069

Miałem zamówić produkt cyfrowy i nie miałbym tego problemu.

A tak głęboko żałuję swojej decyzji. I pomyśleć, że to w Ultima.

Dominik
Z nami od: 2016/08/12

Dominik

5 2

Xanatos696: Tak jak informowaliśmy w wiadomości prywatnej: nie otrzymaliśmy od dostawcy kodów na ten produkt DLC. Mieliśmy informacje, że znajdzie się on w pudełku - jeżeli byśmy wiedzieli, że tak nie będzie informacji takiej nie było by na stronie. Przepraszamy za zaistniała sytuację będziemy starać się aby nie miała ona miejsca w przyszłości.

Xanatos696
Z nami od: 2005/06/16

Xanatos696

2 4

FF VII Remake na razie 5/5. Ultima niestety 0/5.

Nie spodziewalem się tego po tym sklepie, na prawdę.

Spowolnienie wysyłki, kiedy inni już zrobili let's playe z przejścia gry, otrzymuje informację, że deluxe edition dojdzie do mnie dzień przed premierą. Ok, to mogę zrozumieć, takie były założenia i na to się zgodziłem.

Zgody mojej nie będzie na to, że zostaję wprowadzony w błąd. Miałem otrzymać prezent DLC Summon Chocobo Chic i sklep mnie wpierw wysyła na stronę Square Enix, żeby potem przyznać, po przedstawieniu FAQa z tej strony, że nie będą mieli tych kluczy DLC, nawet nie podając przyczyny.

Wniosek z tego jeden, nie zamawiajcie w Ultima swoich preorderów, bo czeka Was srogi zawód.

Jinryo
"Walk on..."
Z nami od: 2010/10/08

Jinryo

3 0

@Marcin @Base Blaster
Wychodzi na to, że 2x tak, bo gra już wysłana.

Marcin
Z nami od: 2020/04/02

Marcin

1 0

Yo

Jest szansa, że Deluxe Edition dotrze na premierę?