25
99
Pobierz teraz!
Dostawa natychmiastowa po zaksięgowaniu wpłaty przez system płatności.
Wydawca:
brak danych
Wersja językowa:
Pełna angielska
Kod:
MV0137104
Klasyfikacja PEGI:
Od 16 lat

Total War: Rome II – Desert Kingdoms DLC (PC) klucz Steam Klucze do gier

0/5
  (aby wyświetlić ocenę muszą zagłosować jeszcze 3 osoby)
DRM: Klucz Steam

WERSJA CYFROWA

Kupując produkty cyfrowy nie otrzymasz od nas gry w pudełku ale specjalny kod umożliwiający pobranie i/lub aktywację produktu.

Szczegółowe informacje dotyczące użycia każdego kodu aktywacyjnego są wysyłane po zakupie w wiadomości e-mail a także są dostępne w sekcji Moje konto / Moje produkty DIGITAL.

Pakiet kultur Pustynne królestwa wprowadza do gry Total War: ROME II nowe grywalne frakcje. Królestwa Kusz, Saba i Nabatea wywodzą się z kultury afrykańsko-arabskiej, zaś plemię Masesyliów ma korzenie numidyjskie.

Frakcje te pochodzą z pustyń Afryki i Arabii. Trudne warunki otoczenia uczyniły z ich wojowników twardych mężów, zdolnych wykorzystać ruchome piaski dla własnej korzyści.

Frakcje te, choć podobne do siebie pod względem kulturowym, różnią się rodzajami jednostek i tym samym potencjałem militarnym. Każda frakcja ma również do dyspozycji nowe serie budynków oraz drzewka technologii, które wykorzystują ich mocne strony i jeszcze bardziej rozróżniają styl gry.

Choć każda z nacji ma pewien zestaw indywidualnych atrybutów, wszystkie pustynne królestwa łączą następujące cechy kulturowe:

Pustynni wojownicy: +10% do morale wszystkich oddziałów atakujących z ukrycia na pustyni
Zakorzenione tradycje: Kara do tempa opracowywania technologii

 

Meroe (Królestwo Kusz)

Choć Kusz jest lokalną potęgą o bogatych zasobach z handlu złotem, klejnotami i egzotycznymi skórami, to wciąż pozostaje w cieniu silniejszego i słynniejszego sąsiada z północy, Egiptu.

We wczesnych latach III w. p.n.e. król Ergamenes zdecydował się wyrwać władzę z rąk kapłanów Amuna i przenieść stolicę z Napaty do Meroe, gdzie duchowni nie mogli decydować już o losie królów i królowych Kuszu.

Przeniesienie stolicy oznaczało również w pewnym sensie zerwanie z kulturą Egiptu na rzecz powiązanych z działalnością handlową wpływów hellenistycznych, indyjskich, perskich oraz afrykańskich. Waleczni królowie i królowe zasiadali na tronie w pełnym majestacie, zdecydowani strzec bogactw Nubii. Nawet Rzymianie nie byli w stanie podbić Meroe, dlatego woleli prowadzić z Kuszem handel.

Rozległe, żyzne pola i liczne surowce naturalne czynią z Kusz prawdziwą lokalną potęgę, gotową do walki o władzę z największymi imperiami świata.

Główne cechy:

  • Więź z kulturą egipską lub helleńską
  • Większa szansa na udział żeńskich postaci w polityce
  • Królestwo handlowe (kość słoniowa, skóry egzotycznych zwierząt, żelazo, złoto)
  • Misterne wyroby ceramiczne

Cechy frakcji:

  • Zdyscyplinowani robotnicy: Premia do dochodów z niewolnictwa, spowolnienie zmniejszania się liczby niewolników, zmniejszona kara do ładu publicznego z powodu obecności niewolników.
  • Kraj Łuczników: tańsze i lepsze jednostki łuczników.

 

Nabatea

Nabatejczycy byli wspaniałymi budowniczymi i pionierami zaawansowanych technik budowlanych. Jako pierwsi używali cementu na szeroką skalę i wybudowali szczelne zbiorniki, które pozwalały im przechowywać zapas wody pitnej. Mimo zagrożenia ze strony potężnych wrogów, takich jak Seleucydzi i Judowie, dzięki postępowemu społeczeństwu państwo Nabatejczyków rozwijało się i nieustannie zapewniało mieszkańcom dobrobyt.

Byli niezwykle wykształconym i równoprawnym społeczeństwem, w którym kobiety pełniły ważne role zarówno w polityce, jak i w kościele. Królestwo Nabatejczyków stanowiło ważny ośrodek handlu przyprawami, służący za pomost pomiędzy produkującymi olibanum i mirrę królestwami z południa oraz skupującymi je imperiami z zachodu.

Chronienie takich bogactw w tak strategicznej lokalizacji wymagało doskonale wyszkolonej armii i silnej floty. Nabatejczycy mogli się poszczycić jednym i drugim, a także wyśmienitymi inżynierami i doskonałym wykorzystaniem otoczenia. Ich stolica, Petra, była więc bastionem, do którego nikt nie mógł się przedrzeć.

Główne cechy:

  • Wpływy helleńskie: możliwość werbowania do bitew jednostek wywodzących się z Grecji
  • Kupcy z Jedwabnego Szlaku: Premia do handlu i dyplomacji
  • Utalentowani murarze: premie do budynków i umocnień
  • Przyjaciele Rzymu: premia do stosunków dyplomatycznych z frakcjami i sojusznikami rzymskimi
  • Rzymskie taktyki: część lokalnych jednostek może formować rzymskie szyki lub korzystać z umiejętności rzymskich armii.

Cechy frakcji:

  • Budujący w kamieniu: Szybsza i tańsza rozbudowa głównej ścieżki rozwoju osady
  • Handlarze kadzidłem: Premia do dochodów z handlu kadzidłem

 


Saba

Królestwo Saby leży na jałowych ziemiach na południu Półwyspu Arabskiego. Mimo to Sabejczycy zdołali zbudować społeczeństwo żyjące w dobrobycie. Budowali tamy, wynaleźli nowe techniki irygacyjne i do mistrzostwa opanowali efektywne wykorzystywanie wody. Ponadto Sabejczycy byli wyśmienitymi żeglarzami i zdołali zbudować silne relacje handlowe z ludźmi mieszkającymi po drugiej stronie Morza Czerwonego.

Ponieważ brakowało im zacięcia do konfliktów, na straży sabejskich szlaków handlowych i karawan stali najemnicy. Byli przy tym bardzo wytrzymałymi ludźmi o niezwykłej sile charakteru, a gdy tylko ktoś ośmielił się zagrozić ich ukochanej ojczyźnie w Marib, stawali się dla niego prawdziwie przeraźliwym wrogiem. Nawet Rzymianie – podczas ekspedycji na początku I wieku – nie byli w stanie ich pokonać.

Główne cechy:

  • Jazda zbudowana w przeważającej części ze świetnie opancerzonych wielbłądów
  • Doskonałe wykorzystanie oszczepów i rydwanów
  • Premie do rolnictwa i żyzności dzięki słynnej Tamie Maribu
  • Premie do stosunków dyplomatycznych i handlu z produkcji kadzideł
  • Wielka Tama w Ma'rib: Wyjątkowy typ budowli, która zapewnia frakcji premie do rolnictwa oraz żyzności i może być dodatkowo ulepszana przy użyciu odpowiedniej technologii, jednak jej utrzymanie wiąże się z dodatkowymi wydatkami.

Cechy frakcji:

  • Handlarze kadzidłem: Premia do dochodów z cła
  • Najemne armie: Dostęp do tanich, silnych oddziałów najemników

 

Numidia

Przed powstaniem Numidii po drugiej wojnie punickiej, jej lud był podzielony między dwa plemiona berberyjskie: Massylijczyków i Masesyliów. Obie grupy chełpiły się wyśmienitymi wojownikami i nierzadko ze sobą rywalizowały.

Silna więź Massylijczyków z Kartaginą była głównym powodem, dla którego Masesyliowie przy pierwszej sposobności związali się z Rzymem. Po latach zawirowań oba plemiona ostatecznie połączyły się, tworząc królestwo Numidii na tronie którego zasiadł massylijski król Masynissa. W ciągu aż 54 lat swoich rządów uczynił z Numidii północnoafrykańską potęgę.

Główne cechy:

  • Więź z kulturą kartagińską i łacińską
  • Rozległe wpływy rzymskie w bitwach
  • Frakcja skupiona na walce z udziałem jazdy

Cechy frakcji:

  • Pustynni dywersanci: +50% do szansy na zorganizowanie udanej zasadzki

 

Wymagania:

Minimalne:

  • OS: XP/ Vista / Windows 7 / Windows 8
  • Processor: 2 GHz Intel Dual Core processor / 2.6 GHz Intel Single Core processor
  • Memory: 2GB RAM
  • Graphics: 512 MB DirectX 9.0c compatible card (shader model 3, vertex texture fetch support).
  • DirectX®: 9.0c
  • Hard Drive: 35 GB HD space
  • Additional: Screen Resolution - 1024x768

Zalecane:

  • OS: Windows 7 / Windows 8
  • Processor: 2nd Generation Intel Core i5 processor (or greater)
  • Memory: 4GB RAM
  • Graphics: 1024 MB DirectX 11 compatible graphics card.
  • DirectX®: 11
  • Hard Drive: 35 GB HD space
  • Additional: Screen Resolution - 1920x1080

 

Aby zagrać w tę zawartość, wymagana jest podstawowa wersja gry Total War™: ROME II - Emperor Edition na Steam.

Zobacz także

Promocja na produkty cefrowe!
Nie czekaj na dostawę!
Abonamenty
Karty przedpłacone
Figurki z gry CP77
nowa dostawa!
Modele Gundam
w super cenach!
Nikt jeszcze nie dodał opinii o "Total War: Rome II – Desert Kingdoms DLC (PC) klucz Steam" (Klucze do gier).
Musisz się zalogować aby móc dodawać opinie o produktach i je oceniać.