Filmy   |   Gadżety   |   Nintendo 3DS   |   Nintendo Wii U   |   PC   |   PlayStation 3   |   PlayStation 4   |   PlayStation Vita   |   Sony PSP   |   Xbox 360   |   Xbox One   |    Edycje kolekcjonerskie
Login:  Hasło:      Zapomniałeś hasła?     Rejestracja
Wyszukiwarka
 
tylko w tej kategorii
Kategorie
Zamów przed premierą
The Crew (PS4)
The Crew
Premiera: 2014-12-02
...czekamy jeszcze 6 dni.
Lara Croft and the Temple of Osiris Gold Edition (PS4)
Lara Croft and the Temple of Osiris Gold Edition
Premiera: 2014-12-09
...czekamy jeszcze 13 dni.
Kingdom Hearts III (PS4)
Kingdom Hearts III
Premiera: 2014-12-31
...czekamy jeszcze 35 dni.
Mad Max (PS4)
Mad Max
Premiera: 2014-12-31
...czekamy jeszcze 35 dni.
Dead Island 2 (PS4)
Dead Island 2
Premiera: 2014-12-31
...czekamy jeszcze 35 dni.
Star Wars Battlefront (PS4)
Star Wars Battlefront
Premiera: 2014-12-31
...czekamy jeszcze 35 dni.
Metal Gear Solid V The Phantom Pain (PS4)
Metal Gear Solid V The Phantom Pain
Premiera: 2014-12-31
...czekamy jeszcze 35 dni.
Mirrors Edge 2 (PS4)
Mirrors Edge 2
Premiera: 2014-12-31
...czekamy jeszcze 35 dni.
The Witness (PS4)
The Witness
Premiera: 2014-12-31
...czekamy jeszcze 35 dni.
Elder Scrolls Online (PS4)
Elder Scrolls Online
Premiera: 2014-12-31
...czekamy jeszcze 35 dni.
Strider (PS4)
Strider
Premiera: 2014-12-31
...czekamy jeszcze 35 dni.
Madden NFL 25 (PS4)
Madden NFL 25
Premiera: 2014-12-31
...czekamy jeszcze 35 dni.
Deep Down (PS4)
Deep Down
Premiera: 2014-12-31
...czekamy jeszcze 35 dni.
Batman Arkham Knight + DLC (PS4)
Batman Arkham Knight + DLC
Premiera: 2014-12-31
...czekamy jeszcze 35 dni.
Newsletter
Wpisz swój e-mail, aby otrzymywać informacje
o nowościach:
Twoim zdaniem
Strona główna » PlayStation 4 » Sprzęt » Konsole Więcej...

Konsola PlayStation 4 PREORDER

(PS4)
Konsola PlayStation 4 PREORDER
Kategoria: PlayStation 4 » Sprzęt:Konsole
Wydawca: Sony
Dostępność: Brak - ten towar został definitywnie wycofany ze sprzedaży
Gwarancja: 24 miesiące




Niniejszy produkt to kupon zapewniający rezerwację na nową konsolę PlayStation 4. Cena konsoli oraz data premiery w Polsce nie została jeszcze potwierdzona.
Zamawiając PlayStation 4 w przedsprzedaży, rezerwujesz sobie prawo do nabycia konsoli po jej polskiej premierze. O kolejności realizacji zamówień, będzie decydować kolejność złożenia zamówienia przedpremierowego.

Od dnia 04.09.2013 włącznie, nie gwarantujemy dostawy konsoli na premierę!


Co znajduje się w opakowaniu z PS4.

System PS4 skupia się na potrzebach graczy — najlepsze i najbardziej wciągające gry będą dostępne na tę właśnie platformę.

  • System PlayStation 4
  • Kontroler bezprzewodowy DUALSHOCK 4
  • Zestaw słuchawkowy mono
  • Przewód zasilający
  • Przewód HDMI
  • Przewód USB


System PlayStation®4 jest najlepszym wyborem dla graczy dzięki dynamice grania społecznościowego, potężnemu układowi graficznemu oraz szybkiej, inteligentnej personalizacji, zintegrowanym rozwiązaniom społecznościowym, a także innowacyjnym funkcjom pozwalającym wyświetlać rozgrywkę na drugim ekranie. Połączenie niezrównanych treści, wciągających gier, ulubionych aplikacji i materiałów przygotowanych specjalnie dla PlayStation to dowód na to, że PS4 skupia się na potrzebach graczy.



System PS4 skupia się na potrzebach graczy — najlepsze i najbardziej wciągające gry będą dostępne na tę właśnie platformę. System PS4 daje najlepszym studiom deweloperskim możliwość puszczenia wodzy wyobraźni i ustalenia granic rozgrywki na nowo. System PS4 opiera się na potężnym układzie scalonym wyposażonym w osiem rdzeni x86-64, najnowocześniejszym procesorze graficznym 1,84 TFLOPS oraz 8 GB ultraszybkiej wbudowanej pamięci systemowej GDDR5. Taka konfiguracja ułatwia proces tworzenia gry i poszerza wachlarz dostępnych treści. Wynikiem są nowe, wciągające gry o bogatej, przepięknej grafice.

Kontroler DualShock®4 ma nowe innowacyjne cechy pozwalające jeszcze bardziej zanurzyć się w świecie gry — niezwykle czuły sześcioosiowy czujnik oraz panel dotykowy znajdujący się w przedniej części kontrolera stwarzają zupełnie nowe możliwości. Nowy przycisk Share pozwala udostępniać rozgrywkę jednym dotknięciem.

Staw czoła coraz to nowym wyzwaniom rzucanym przez społeczność graczy i dziel się zwycięstwami jednym przyciskiem. Po prostu naciśnij przycisk „SHARE" na kontrolerze, obejrzyj ostatnie kilka minut rozgrywki, oznakuj fragment, który chcesz udostępnić i wróć do gry. Film będzie przesyłany w tle. Co więcej, system PS4 pozwoli innym graczom kibicować Ci na bieżąco, dzięki funkcji udostępniania rozgrywki w czasie rzeczywistym.

Usługa PlayStation Plus, która została stworzona, aby zbliżać gry i graczy oraz aby napędzać gry nowej generacji, pomaga odkryć świat niesamowitych wrażeń. PlayStation Plus to oparta na członkostwie usługa, która przenosi wrażenia z grania na zupełnie nowy poziom. W każdym miesiącu członkowie mają dostęp do Kolekcji gier od zaraz zawierającej najlepiej oceniane hity oraz innowacyjne gry niezależne, które można pobrać bezpośrednio na swój system. PlayStation Plus zapewnia dostęp do wielu różnorodnych, wciągających gier w trybie online dla wielu graczy, wśród których każdy znajdzie coś dla siebie — od Killzone™ Shadow Fall po #DRIVECLUB™, Watchdogs™ i Destiny™. Można grać i rozmawiać ze znajomymi oraz społecznością graczy o podobnych upodobaniach z całego świata, którzy uwielbiają te same gry. Jedna opłata zapewnia dostęp do PlayStation Plus na systemach PlayStation 4, PlayStation 3 oraz PlayStation Vita. Aktualni członkowie PlayStation Plus mogą przenieść swoje członkostwo na system PS4 i bez żadnych dodatkowych opłat dalej korzystać z usługi na systemach PS3 i PS Vita.

System PlayStation 4 został opracowany przez najbardziej innowacyjnych projektantów z branży gier wideo i pozwala twórcom gier uwolnić swoją wyobraźnię, aby tworzyć najnowocześniejsze produkcje w historii.

Niezwykle szybkie procesory, zaawansowany układ graficzny i niezrównana pamięć systemowa. Co to oznacza dla gier, w które grasz? Będą jeszcze większe, szybsze i bardziej innowacyjne. Poza wszelkie wyobrażenia.

System PS4 sam pozna Twoje preferencje. Dzięki temu będziesz mógł odkrywać materiały dotyczące ulubionych rodzajów gier lub twórców. Będą one przygotowane specjalnie dla Ciebie i gotowe do uruchomienia na konsoli. Gracze będą mogli również sprawdzać informacje dotyczące gier zamieszczane przez znajomych, oglądać swoich znajomych w akcji lub uzyskiwać informacje dotyczące polecanych treści, w tym gier, programów telewizyjnych i filmów.

Poświęć więcej czasu na granie dzięki funkcji uruchamiania gier podczas ich pobierania. Gdy kupisz grę wykorzystującą usługę PlayGo, system PS4 pobierze tylko jej część niezbędną do rozpoczęcia rozgrywki. Reszta będzie pobierana w tle.

Gra zdalna dostępna w systemie PS4 w pełni ujawnia potencjał drzemiący w systemie PlayStation®Vita. Dzięki temu PS Vita stanie się doskonałym uzupełnieniem PS4. Korzystając z systemu PS Vita i punktów dostępowych Wi-Fi w bezprzewodowej sieci lokalnej, gracze będą mogli zagrać w tytuły przeznaczone na PS4 na 5-calowym wyświetlaczu swojej przenośnej konsoli.

Użyj przycisku SHARE na kontrolerze DUALSHOCK®4, aby w mgnieniu oka podzielić się filmami i zdjęciami ze swojej rozgrywki. Udostępniaj obraz z gry na żywo w serwisie Ustream, a także nagrywaj, edytuj i w ciągu kilku sekund przesyłaj filmy do serwisu Facebook.

Czatuj ze znajomymi, oglądaj najnowsze filmy prezentujące ich grę i udzielaj im porad za pomocą oficjalnej aplikacji pomocniczej na smartfony i tablety.

Napęd optyczny (tylko odczyt)
  • BD 6xCAV
  • DVD 8xCAV
Wyjście AV
  • HDMI
  • Cyfrowy port wyjściowy (optyczny)
Dane techniczne

Główny procesor

  • Jednoukładowy procesor własny
  • CPU: x86-64 AMD „Jaguar", 8 rdzeni, niski pobór mocy
  • GPU: silnik 1,84 TFLOPS, AMD RadeonTM Graphics Core Next
Dysk twardy

Zintegrowany

We/Wy

Super-Speed USB (USB 3.0), AUX

20 lutego 2013

 Dane techniczne mogą ulec zmianie bez uprzedniego powiadomienia.

Pamięć

GDDR5 8 GB

Komunikacja
  • Ethernet (10BASE-T, 100BASE-TX, 1000BASE-T)
  • IEEE 802.11 b/g/n
  • Bluetooth® 2.1 (EDR)

       
     

Zobacz inne przedmioty powiązane z

Konsola PlayStation 4 PREORDER

:
Konsola PlayStation 4

1588.00 zł
Konsola PlayStation 4 + Killzone ShadowFall

1699.00 zł
Konsola PlayStation 4 + Thief

1699.00 zł
Konsola PlayStation 4 + Driveclub

1799.00 zł
Konsola PlayStation 4 + Knack

1668.00 zł
Metro Redux

149.90 zł

Konsola PlayStation 4 PREORDER

Poleć ten produkt znajomemu:
E-mail:   Twój adres e-mail:  

Opinie o:

Konsola PlayStation 4 PREORDER

 (65):
 
Aby dodać opinię o produkcie musisz być zalogowany.
2013-11-10 autor: cagivan90 - Ceny w Ultimie ??
"Standardowa wersja konsoli kosztuje 1799 zł, a tymczasem edycja z Killzone: Shadow Fall, z drugim padem i PS Camera została wyceniona na 2299 zł." (ultima) Czy to prawda ?
2013-11-04 autor: Magik1122 - ....
Dobrze by było wiedzieć coś na temat PREORDERÓW :) Jako, że złożyłem zamówienie przed premierowe w dzień kiedy Playstation 4 pokazało się w ofercie Ultimy, nic od tej pory nie wiem poza oficjalną data premiery ;/
2013-10-29 autor: janikxx - Miesiąc
Równo miesiąc do premiery i nadal nie wiadomo jaka cena i jakie będą zestawy.
2013-10-27 autor: Radomenes - Cena?
Jaka cena ?+100pln?
2013-10-18 autor: ZimnY - Cena PS4
hej wszystkim cene juz oficjalnie ultima podala na facebooku jest to 1799 zl za zestaw podstawowy i juz czekaja na odpowiedz ze strony sony ile sztuk beda mieli na stanie rowniez zestaw bundle pack takze czekamy:)
2013-10-18 autor: czarek250885 - Ps4
Czy Ultima wystawi jakąś ofertę konsola + gra? Za chwilę listopad a nadal nie znamy ceny.
2013-10-18 autor: unknown3d - Oficjalna cena podana przez SONY to 1799zł.
Jak w temacie. Ultima potwierdziła to na swoim profilu facebookowym.
2013-10-11 autor: nights - cena
nie mogę się doczekać !! Ultimo podajcie przynajmniej datę kiedy podacie cenę :]
2013-10-10 autor: solid27 - cena sugerowana
Na konferencji E3 2013 Sony oglosilo ceny sugerowane (z marża) dla Ameryki 399$ dla Europy 399 euro i dla Wielkiej Brytani 349 funtów Czyli cena sugerowana jest jasna dla Polski 1euro= +/- 4złote a to daje 1600zl ale wiadomo ze cena w sklepach bedzie sie wachala w okolicy 1699zl do 1799zl bo oczywiscie to Nowiośc i zawsze sie znajdzie klient.
2013-10-09 autor: raf1ki - GEnji, jak Ty to policzyłes??;)
"Goła" konsola - 1800, 1 gra 300 - razem daje 2100. Bundle pack zawierajacy konsolę, grę i dodatkowego pada i kamerkę - 500Euro, czyli właśnie w okolicach 2100 plnów. Różnicę widać gołym okiem ;) Dlatego właśnie niektórzy czekają na ogłoszenie informacji o bundlach w Polsce. więcej »
2013-10-09 autor: Genji - Bundle
Najsmieszniejsze jest to, ze wszystko co oferuje taki bundle pack mozna miec za praktycznie ta sama cene dokupujac osobno a roznica to tylko wyglad pudelka konsoli XD Ludzie sa naprawde zabawni :)
2013-10-07 autor: raf1ki - ps4 bundle cena
Mnie bardziej interesuje cena i dostępność bundle (mega pack) w Polsce. Gołej wersji raczej nie zamierzam kupować.
2013-10-01 autor: Genji - Cena
Cena konsoli nie powinna byc wyzsza niz 1800zl bo jezeli okaze sie wyzsza to Ultime bedzie mozna posadzic o pazernosc. Jednak dobrze byloby juz poznac na 100% jej cene by wiedziec ile gier jeszcze mozna sobie dokupic ;)
2013-09-30 autor: wiz - PS4
Też czekam na potwierdzenie zestawów, podobno bedzie można zmienić na dowolny zestaw ale czas najwyższy już chyba podać cenę i jakieś konkrety
2013-09-29 autor: raf1ki - A co z bundle na premierę??
Czytałem, że Sony zapowiada na premierę w Europie bundle (m.in. KZ, extra pad i PS cam), coś w okolicach 500 Euro. Będzie można to dostać w ultimie? Czy tylko tą gołą wersję?
2013-09-29 autor: Frvgooo - PlayStation 4 Mega Bundle Pack
W dalszym ciagu droga Ultimo nie podaliście ceny ale dzięki temu dalej mam nadzieję, że nie będzie ona większa jak 1700 zł. PS. SONY ogłosiło zestawy PS4, wiem ze jak zamówię teraz pre order niedostanę konsoli w dniu premiery ale jeśli zamówię teraz bedę miał możliwość upgrade konsoli do jakiegos wybranego przezemnie Bundle Packa?
2013-09-28 autor: PABLOFIGASSO - PS4 BOUNDLE
PYTANIE MAM ODNOSNIE TEGO BOUNDLE PACK TZN PS4 2X DUAL SHOCK 4 PS 4 EYE +KILLZONE .. CZY TA OFERTA BEDZIE TUTAJ DOSTEPNA ??
2013-09-26 autor: m4rino - Pewność
Rozumiem ze wszyscy co złożyli zamówienie do 04.09.2013 otrzymają konsole zgodnie z terminem premiery ?
2013-09-13 autor: katon111 - do cinekoo1
Tak to pewne na 100%
2013-09-13 autor: cinekoo1 - wsteczna kompatybilność
czy to pewne że nie będzie można pograć w gry z ps3 na konsoli ps4? jak tak to straszna lipa, bo mam niezłą kolekcję gierek na ps3 (około 60 szt)
2013-09-11 autor: teo1122 - DO @mdr
Piszę wyraźnie, że od dnia 04.09.3013 dostawa na premierę może się opóźnić więc do tego dnia z pewnością wysprzedali ilość sprzętu jaką mieli dostępną :) czyli zamawiając tydzień przed tym terminem zamówienie powinno być wykonane :)
2013-09-10 autor: katon111 - wsteczna kompatybilność
Niestety nie będzie możliwości odpalenia gier z PSX , PS2 i PS3 na nośniku fizycznym.W przyszłości będzie możliwość streamowania gier przez serwis Gaikai , na początku tylko w USA. W Europie będzie to zależne od szybkośći netu :-(
2013-09-09 autor: mdr - pytanie co do gier z ps3
Witam mam pytanie co do gier z ps3 co z nimi ???? Nieposiadam ps3 ale na ps4 kase juz mam , napewno chcialbym pograc w tytuly z ps1 ps2 i ps3 wie ktos jak to sie bedzie idbywac i czy zagram w takie tytuly jak uncharted 2 i 3, god of wr 3 i 4 w wersji pl ,,,,!!?? prosze o odp bez chamstwa jetem starszym graczem ,, pozdrawiam psxowcow
2013-09-09 autor: gedu - A co z resztą
A co z tymi którzy zamówili przed 04.09.13 ? np. tydzień wcześniej, czy oni także będą mieli problemy z dostawą ? bo z tego co wnioskuję to raczej nie powinni, ale pytam z ciekawości.
2013-09-05 autor: Magik1122 - Wysyłka po premierze
Chodzi raczej o to, że zamówienia złożone po tym dniu mogą zostać zrealizowane po terminie :)
2013-09-04 autor: PS FAN - Powtórka z Wii U???
Od dnia 04.09.2013 włącznie, nie gwarantujemy dostawy konsoli na premierę! Czyli lepiej nie zamawiać :( Problem ten nękał Wii U które niestety mialo bardzo kiepskiego dystrybutora który miał w d... polskich graczy. Ile dostaliście gwarantowanych konsol na start?
2013-08-31 autor: Krystian03 - Inna gra
Nawet nie wiecie jakbym był szczęśliwy gdyby wyszedł taki boundle pack z Battlefieldem 4 zamiast KILLZONA SF. Wtedy brałbym od razu :D
2013-08-30 autor: Frugo - zestaw PS4
Przeglądajac stronki dzisiaj również zauważyłem zestaw PS4 + 2 Pady + kamerka + KILLZONE: Shadow Fall - gdyby taki zestaw nieprzekroczył 2200 zł (a tak najprawdopodobniej będzie) zamawiam odrazu, i mam nadzieje, że u Was droga Ultimo taki zestaw bedzie możliwy do kupna :) Więc drogie Panie i Panowie CZEKAMY ! POZDRAWIAM
2013-08-30 autor: Łuki - PS 4 Bundle pack
Witajcie wszyscy we francji pojawil sie pierwszy potwierdzony budle pack mianowicie z killzone shadow fall 2 pady i kamerka za 499 euro napewno sie oplaci:) i taki zestaw chcialbym miec
2013-08-28 autor: Sonit - Odpowiedż: Nimer
TEN pre-order, to wersja podstawowa, w opisie masz napisane, coo się w niej znajduje. Wersje z grami będą zapewne sprzedawane trochę po premierze konsoli. ;)
2013-08-28 autor: Sonit - Polska cena
@black Polska cena - ok. 1700zł
2013-08-25 autor: Nimer - Czy ten pre-order uprawnia do zakupu jedynie wersji "podstawowej" konsoli?
Ponawiam pytanie kolegi Daniel'a: 'Czy ten pre-order jest tylko na "podstawowy" zestaw?' Osobiście interesowałby mnie zestaw z grą Watch Dogs i kamerką.
2013-08-23 autor: black - ps4
podajce polska cene !!
2013-08-23 autor: Sonit - Informacje od Sony
Oficjalna cena konsoli - 399 Euro (ok. 1700zł) Oficjalna data premiery w Europie, która została zapowiedziana przez Sony na Gamescom 2013 - 29.11.2013r. Pozdrawiam
2013-08-23 autor: Monochrome - ???
Ja czekam w końcu na informacje o cenie. Chętnie bym kupił konsolę w Polsce ale szczerze wątpie żeby było to mniej niż 2000pln.
2013-08-21 autor: gangi007 - 29.11.2013
DarkStarLord wątpię że w sklepach będą PS4 przed swietami.Jesli będą to a Allegro po 2500 zł.Preorder praktycznie po cenie 1600-1800 zł to fikcja.
2013-08-21 autor: DarkStarLord - Święta 2013
Witam. Ja się wstrzymam z zakupem do Gwiazdki mam nadzieję że będą Promocję na Konsole przed świętami. I zmieścimy się w cenie 1600 zł Nigdzie się nie śpieszy :D Pozdrawiam.
2013-08-20 autor: dogeta - Premiera
Oficjalna premiera konsoli w Europie to 29.11.2013.
2013-08-16 autor: mdr belgiè - ps4 ps4 ps4 ps4 ps4 ps4 ps4 ps4 ps4
Witam czekam na premiere w Belgii mieszkam ,, ciekawostka jest to że tu zdcydowanie wiekszość naparza na playstation !!!! mam nadz że w Polsce sprzedaż bedzie również dobra jak w przy ps3 _ co oznacza wiecej gier w ojczystym jezyku ,za co czym kciuki . więcej »
2013-08-15 autor: hellbehemoth - ps3 cena?
Jestem ciekaw jaka będzie końcowa cena konsol ? 1800zł ? czy więcej ?
2013-08-14 autor: Alex - Cena w PL?
kiedy bedzie znana oficialna cena w PL?
2013-08-05 autor: nights - preorder
Witam chce zamówić preordera , składajac zamówienie zaznaczyć odbiór własny i wpisać adres email na który zostanie wysłany kupon ????? proszę o odpowiedz .
2013-08-01 autor: xczef - ps 4 chrapka ;)
powiem szczerze ze konsolka wyglada bardzo ciekawie .....sama moc .......... ..............nie pozostaje nic innego jak poczekac kupic i sie przekonac ;) a i moze na jakas promocje fajna czlowiek sie zalapie ........
2013-07-23 autor: lunathyk - ps4
danio742 - jakie ty bzdury piszesz. moze najpierw poczytaj o ps4 a potem napisz cos konkretnego. Swoja droga PS4 juz na starcie bije na glowe xbox one, a wychodzac na rynek bedzie i tak tansze niz bylo ps3 na poczatku. Poczekamy troche i jak stanieje to pewnie zrobia wersje slim:P i tak bedzie to najlepsza konsola.
2013-07-22 autor: Daniel - PS4
Witam, mam pytanko. Czy ten preorder jest tylko na podstawowy zestaw? Słyszałem, że w sprzedaży będzie również zestaw z kamerką, grą i chyba czymś jeszcze. Jeśli ten zestaw pojawi się w Ultimie to będę mógł go wybrać zamawiając przez ten preorder?
2013-07-22 autor: danio742 - ps3
powiem ps4 czy ps5 juz nic lepszego nie wymysla a gry na ps4 tylko odpalimy na swojej konsoli kolega nie odpali u siebie taki bedzie kod zostaje przy ps3 gry tanie i grafika ta sama co wy wiecie dupki na nowe gry ps4 nie stac was
2013-07-12 autor: sixers15 - PS4 :)
Po tym co wyczytałem PS4 TO PETARDA w ch... a x box one to amiga PS4 daje nieograniczone możliwości deweloper. Na robienie gier to masakra kupuje ją i Battlefielda 4 niesamowita sprawa
2013-07-01 autor: katon111 - odp danio742
danio742 a jaka jest Twoja metoda na głoda , pisać bzdury jak mało który ? pomaga ?
2013-06-27 autor: gangi007 - Super sprzęt za niewielką kase.
Danio nie powinien grac nawet na SNES-ie to była i jest super konsola .Niech gra dalej na telefonie firmy ALCATEL.Konsola jak nie wyjdzie poza 2 koła odniesie wielki sukces,pamietajac ile kosztuje dobry telefon czy smartfon.
2013-06-27 autor: Imatyta - O czy ty człowieku mówisz?
"danio742" jesteś albo ślepy albo głupi. Szkoda mi słów żeby komentować twój bezsensowny bełkot :P Najlepiej kup sobie SNES i naparzaj w Mario...
2013-06-22 autor: danio742 - ps3 & ps4
powiem ps4 czy ps5 juz nic lepszego nie wymysla a gry na ps4 tylko odpalimy na swojej konsoli kolega nie odpali u siebie taki bedzie kod zostaje przy ps3 gry tanie i grafika ta sama
2013-06-17 autor: Daniel - pytanie o "gwarancję dostawy" dla ps4
pierwszy raz zamawiam konsole w preorderze, mam pytanie na ile ta gwarancja - otrzymania konsoli w dniu premiery jest ważna? Co jeśli moga wystąpić braki? Liczy się kolejność zamówień czy jak? Kiedy płaci się pełną cenę (wcześniej przelewem czy np podczas odbioru osobistego).
2013-06-14 autor: wyjadacz - wyjadacz
normalnie nawet se zamówie i tyle bo mam chcice na nią :)
2013-06-14 autor: Imatyta - To jest to na co czekałem od 3 lat!
PS3 to już przeżytek i stary dziad :P Nowa generacja konsol powinna wychodzić co 5 lat, a nie 7-8 jak teraz. Już od 3 lat gry wyglądają prawie tak samo i postęp jest minimalny. Wiadomo że nie chodzi w grach tylko o grafikę, lecz grafika to 1/3 sukcesu. więcej »
2013-06-14 autor: katon111 - Kompatybilność odp.
PS4 nie jest wstecznie kompatybilne , ale dzięki serwisowi Gaikai , granie w chmurze będą dostępne gry z PS3 , później z PS2 i PSX.
2013-06-14 autor: Krwisty - gry
co jak co, ale ceny gier są bardzo wysokie, 250zł O_o cztery gry i mamy 1000zł, mam nadzieje że po premierze troszke spadną :)
2013-06-13 autor: Natura Lnie - Ano poczekam
Nigdzie się nie spieszy, poczekam na Xbox One. Obecna generacja ma jeszcze dużo gier do zaoferowania.
2013-06-13 autor: TOSTER - Kompatybilność
A ja mam takie pytanko. Czy ta konkretnie wersja konsoli będzie kompatybilna wstecznie ? Jeśli tak to od razu zamawiam :P
2013-06-13 autor: katon111 - PS Eye
Kamerkę trzeba dokupić , cena 60 euro.
2013-06-12 autor: matiz - ps4
a czy zestaw to bedzie ten co widac czyli pad ps4 i nowa kamerka do mova
2013-06-12 autor: grzechu - ps4
Wyglada pieknie bebechy super wiedzialem ze nie zawiode sie nowa kasala japonczykow. Za to xbox smiechu warte.
2013-06-12 autor: evildiablos - PS4
cena około 1700 a ta stówka bedzie odliczona od ceny konsoli a ma byc około grudnia dostepna
2013-06-11 autor: SaQll - PreOrder
Czy ta stówka będzie później odjęta od ceny konsoli czy nie???
2013-06-11 autor: Leśny - Pytanie.
Cena ma wynosić 399 euro. Jaka będzie w Ultimie?
2013-06-11 autor: Noein - cena
ciekawe bo : wg . cen w euro konsola by kosztowala 1700 zl wg. cen w $ 1200 zl Oo patrzac na kurs walut z dzis :p ale nie ma co sony zmiazdzylo konkurencje informacjami o wstecznkj kompatibilnoscia, mozliwosci grania offline , grami : FF XV , inFamous , killzone , destiny itd . więcej »
Twój koszyk
Twój koszyk jest smutny bo jest pusty...
Polecamy
TERAZ TANIEJ
TOP 10 PlayStation 4
1.Grand Theft Auto V (GTA V, GTA 5) (PS4)
2.Far Cry 4 (PS4)
3.Dragon Age Inkwizycja PL (PS4)
4.Assassins Creed Unity PL + Bonus! (PS4)
5.Dragon Age Inkwizycja PL Deluxe Edition (PS4)
6.Oficjalny Stereofoniczny Bezprzewodowy Headset 2.0 Sony (PS4,PS3,PSV)
7.Far Cry 4 Edycja Kyrat (PS4)
8.Pro Evolution Soccer 2015 (PS4)
9.Tomb Raider The Definitive Edition PL (PS4)
10.Śródziemie Cień Mordoru PL + DLC (PS4)
Więcej...
Polecamy fajne strony
POLECAMY FAJNE STRONY

PSP-team.pl - wortal informacyjny o PSP



strona klanu Community Of Death Soldiers

Dołącz do Zakonu!

polskaligaonline.pl




Strona główna Dodaj do ulubionych Poleć nas znajomemu
Kontakt | Regulamin | Koszty wysyłki | Serwis | Bezpieczeństwo i ochrona danych | Pomoc | Pomoc techniczna | O nas | Praca w ULTiMA.PL | Zamawianie telefoniczne | Zapomniałeś hasła?
Akceptujemy płatności:
ePłatności

Dotacje na innowacje

2004-2013 © ULTiMA
(strona wygenerowana w 0.079 sek., cache dyskowe włączone)