Dungeons 4 [Deluxe Edition] zawiera:
Dawno, dawno temu, w odległej krainie, wszystko było bujne i zielone. Jednorożce mieszały się między drzewami, a elfy i ludzie żyli spokojnie w harmonii z otoczeniem. Jednak gdzieś na skraju polany, na wpół ukrytej wśród drzew, przysłoniętej unoszącym się welonem mgły w mglistym półmroku zniszczonej przez pogodę chaty, jakiś kształt skulił się nad dużą i złowieszczo świecącą kryształową kulą. Mamroczący głos wyśpiewuje starożytne formuły, nakłaniając wirujące, świecące mgły wewnątrz kryształu, by się rozstąpiły i dały wgląd w przyszłość. "Wszystko się zmienia, nic nie wydaje się pewne. Przyjdź, o kaprysy przestrzeni i czasu, rozdziel zasłonę i pokaż nam, co jeszcze nadejdzie", mruknął głos z nutą oka słabo odbijającego blask przed jego kapturem. Publiczność kształtu, ledwo widoczna w słabym świetle, pochyla się bliżej i słucha uważnie. "Czas płynie i płynie, tworząc kałuże i zmarszczki... ale kiedy mgły się rozstępują, tylko mgliste obrazy wyłaniają się zza zasłony. Nie podchodź zbyt blisko, chyba nie chcesz zakłócić moich delikatnych magicznych splotów?" Kształt, wciąż pochylony nad kulą, zamruczał i odepchnął drugą osobę, by odsunęła się nieco w cień. "Teraz chyba się trochę przejaśnia. Widzę... coś... kilka rzeczy, ślady głosów odbijające się echem we mgle. Dziecko, coś, co dzieje się na Wzgórzu Przeznaczenia i zebranie się Rady Smarków - co to wszystko może oznaczać? W mgnieniu oka światło odbite w oku zmienia kolor na czerwony, a odległy zły śmiech odbija się echem po lesie. Bądźcie czujni na powrót Wróżbity Zła! Absolutne Zło i jego zaufany *kaszel* sługa, Mroczny Elf Thalya, powracają w Dungeons 4 po wydarzeniach z bajecznego poprzednika, aby po raz kolejny zatriumfować nad siłami dobra. Zbuduj przytulny i wygodny Loch, aby zaspokoić potrzeby swoich stworzeń i rządzić nimi, a następnie wyślij je do Overworld, aby uprzejmie przypomnieć mieszkającym tam dobrym ludziom, że Absolutne Zło rządzi ich ziemiami. Zbierz swoje zło na nowe i dynamiczne sposoby i uwolnij je na bujnych, zielonych lasach i równinach Overworld, aby zwrócić je na ciemną stronę. Upewnij się jednak, że twój Loch jest dobrze zabezpieczony pułapkami i broniony przez twoje stwory, ponieważ ci wredni mieszkańcy Overworld nie będą tylko kiwali kciukami, podczas gdy ty zmienisz ich ziemię w najprzyjemniejszy raj dla Absolutnego Zła. Ale co to za hałas? "Złoto, złoto, złoto i klejnoty, złoto, klejnoty i złoto!" Starożytna pieśń odbija się echem w podziemiach, a towarzyszy jej brzęk młotów i toporów. Krasnoludy przybyły, aby odebrać swoją część obfitych zasobów i wraz z Elfami i Ludźmi z Zaświatów wysyłają swoje najazdy, aby znaleźć serce Lochów. Dungeons 4 zachowuje ducha swojego poprzednika, ale wszystko jest teraz większe, lepsze i z jeszcze bardziej dynamicznym Evilness™. |