CENA: 29,90
28
99
Oszczędzasz 0,91
Pobierz teraz!
Dostawa natychmiastowa po zaksięgowaniu wpłaty przez system płatności.
Wydawca:
MVE
Wersja językowa:
Pełna angielska
Kod:
ean800686
:
:

Assetto Corsa - Ferrari 70th Anniversary Pack (PC) klucz Steam Klucze do gier

0/5
  (aby wyświetlić ocenę muszą zagłosować jeszcze 3 osoby)
DRM: Klucz Steam

WERSJA CYFROWA

Kupując produkty cyfrowy nie otrzymasz od nas gry w pudełku ale specjalny kod umożliwiający pobranie i/lub aktywację produktu.

Szczegółowe informacje dotyczące użycia każdego kodu aktywacyjnego są wysyłane po zakupie w wiadomości e-mail a także są dostępne w sekcji Moje konto / Moje produkty DIGITAL.

Ferrari 70th Anniversary Celebration Pack wprowadza siedem kultowych samochodów, z których jeden został wybrany przez naszą społeczność. Gracze zagłosowali: na szczycie, zgarniając 15% całkowitej liczby głosów,  znalazł się, jak mamy przyjemność ogłosić, SF70H, szesnasty samochód wyprodukowany przez Ferrari, który wziął udział w Mistrzostwach Świata F1, został włączony do Ferrari 70th Anniversary Celebration Pack.

 

Pakiet jako całość obejmie wybór siedmiu najbardziej kultowych samochodów wyprodukowanych przez włoskiego producenta w jego wspaniałej historii, która łączy niesamowitą gamę modeli Ferrari dostępnych w symulacji.

 

Pakiet Ferrari 70th Anniversary wprowadzi następujące modele:

 

MY 1962 250 GTO

MY 1967 330 P4

MY 1967 312/67

MY GTO 1984

MY 2004 F2004

MY 2017 812 Superfast

MY 2017 SF70H

 

Ferrari 250 GTO

Model 250 GTO był szczytem rozwoju serii 250 GT w formie zawodów, pozostając jednocześnie samochodem drogowym. Publicznie zadebiutował na corocznej przedsezonowej konferencji prasowej Ferrari w styczniu 1962 r. i był jedynym modelem z silnikiem z przodu, którego monoposto i sportowe odpowiedniki miały konfigurację z silnikiem w środku.

250 GTO było ostateczną wersją samochodu Ferrari 250 GT. Był równie dobry na drodze i na torze - być może ostatni wyprodukowany dla podwójnego celu pojazd (drogowy i wyścigowy) - i osiągnął legendarny status wśród miłośników marki. Przy stosunkowo niewielkim nakładzie produkcyjnym trzydziestu sześciu samochodów i wielu produkowanych przykładach mających wspaniały rodowód wyścigowy, stał się jedną z ikon historii produkcji Ferrari, z wysoką pozycją w kręgach kolekcjonerów.

 

Ferrari 312/67

Scuderia Ferrari rozpoczęła Mistrzostwa 1967 r. Z 312/67. Oficjalny debiut samochodu odbył się w wyścigu Champions’ w Brands-Hatch z Bandini i Scarfiotti za kierownicą. Najlepsze wyniki Scuderii przyszły dzięki uprzejmości Nowozelandczyka Chrisa Amona, który trzykrotnie zajął trzecie miejsce na podium.

 

Ferrari 330 P4

Dzięki stylistyce bardzo podobnej do stylistyki 330 P3, model ten był napędzany silnikiem V12, który został radykalnie przeprojektowany przez Franco Rocchiego. Najbardziej oczywistą modyfikacją było wprowadzenie trójzaworowej głowicy cylindra - dwóch wlotów i jednego wydechu.

Zasilanie paliwem zapewnia system wtryskowy Lucas. Podwozie było nieco krótsze niż 330 P3, a nowy system zawieszenia poprawił przyczepność. Samochód wygrał wiele wyścigów i zdobył swoje miejsce w książkach historycznych po pamiętnym 1-2-3 w Daytona.

 

Ferrari GTO

Zapowiedziany przez Enzo Ferrari we wrześniu 1983 r. i zaprezentowany na Geneva Motor Show w marcu 1984 r., GTO (również nieoficjalnie znany z prefiksem 288) wywołał falę entuzjazmu. Legendarna nazwa, oszałamiająca stylistyka Pininfariny, silnik z pozornie niewyczerpaną mocą (2,8 litra i 8 cylindrów) oraz szerokie zastosowanie materiałów kompozytowych sprawiły, że GTO jest najbliżej samochodu wyścigowego.

Aby sprostać popytowi klientów, zbudowano 272 zamiast planowanych 200: wszystkie zostały sprzedane przed rozpoczęciem produkcji.

Nazwa 288 odnosi się do całkowitej pojemności silnika i liczby cylindrów, 2,8 litra z 8 cylindrami. Oczywiście nazwa modelu „GTO” była dotykiem retro nawiązującym do legendarnego 250 GTO z początku lat sześćdziesiątych, do którego miał być duchowym następcą wyścigów GT.

 

Ferrari F2004

Rok 2004, rekordowy sezon dla Ferrari, przeszedł do drugiego aktu z mistrzostwami z 2004: spośród 18 GP, Scuderia wygrała 15 wyścigów (13 przez Schumacher, 2 przez Barrichello), 8 podwójnych zwycięstw, 12 pole positions i w sumie 262 punkty w mistrzostwach. Już w sierpniu Ferrari zarchiwizowało pliki mistrzostw: w GP na Węgrzech Scuderia zdobyła tytuł Constructors’ - 14. w swojej historii - z wygraną 1:2, a Schumacher zdobył swój piąty tytuł z rzędu, siódmy w karierze, w Belgii, na tym samym torze, gdzie zadebiutował w 1991 roku.

Sezon przeszedł do historii również dzięki jednemu z najbardziej konkurencyjnych aut z pojedynczym fotelem jakie kiedykolwiek zbudowano: F2004, wyposażonemu w nowy silnik o nazwie 053, 10-cylindrowej jednostce o mocy 865 KM przy 18300 obr./min, która przekroczyła wszelkie oczekiwania pod względem osiągów i niezawodności, także w odniesieniu do nowego wyzwania wyznaczonego przez przepisy, które miały na celu obniżenie kosztów: jeden silnik na weekend wyścigowy, ze średnią żywotnością 800 zamiast 350 kilometrów.

 

Ferrari 812 Superfast

Ferrari wybrało 87. edycję Geneva International Motor Show na światową premierę nowej 12-cylindrowej berlinetty, 812 Superfast, najpotężniejszego i najszybszego Ferrari w historii marki. Ten nowy samochód nie tylko wprowadza wiele innowacyjnych funkcji, ale jest również szczególnie istotny, ponieważ seria V12 była oficjalnym początkiem wspaniałej historii Prancing Horse w 1947 roku, 70 lat temu.

812 Superfast zapoczątkowuje nową erę w 12-cylindrowej historii Ferrari, wykorzystując w ten sposób bezcenne dziedzictwo F12berlinetta i F12tdf. Jest on skierowany do klientów wymagających najbardziej wydajnego i ekskluzywnego Ferrari w ofercie: bezkompromisowego samochodu sportowego, który zapewni radosną jazdę zarówno na drodze, jak i na torze, a jednocześnie będzie wystarczająco wygodny, aby jego właściciele mogli cieszyć się nim jako wszechstronnym doświadczeniem.

 

Ferrari SF70H

63. jednomiejscowy samochód zaprojektowany i zbudowany przez Scuderia Ferrari, aby wziąć udział w mistrzostwach w 2017 r., zrodził się ze zmiany regulacji, która nie ma precedensu w tej kategorii sportów motorowych. W przeszłości przepisy zwykle zmierzały w kierunku spowolnienia ruchu samochodów. Jednak w roku 2017 zmiany przepisów poszły w przeciwnym kierunku, co oznacza, że ​​samochody mogą mieć bardziej aerodynamiczny docisk i większą przyczepność mechaniczną.

Istnieje kilka różnic między projektem 668 a Ferrari z niedawnej przeszłości: wydłużony nos i skrzydło w kształcie strzały są konsekwencją przepisów, podobnie jak oczywista płetwa na pokrywie silnika i bardziej złożone wypustki aero przed wlotami powietrza na bokach.

Układ niektórych elementów mechanicznych hybrydowego zespołu napędowego został zmieniony, podczas gdy inne obszary zachowują podobny układ do samochodu z 2016 roku.

PRODUKT CYFROWY, NIE PODLEGA ZWROTOWI Art. 38 & 13 USTAWA z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Wymagania:

MINIMUM:

    • OS: Windows Vista Sp2 - 7 Sp1 - 8 - 8.1 - 10
    • Processor: AMD Athlon X2 2.8 GHZ, Intel Core 2 Duo 2.4 GHZ
    • Memory: 2 GB RAM
    • Graphics: DirectX 10.1 (e.g. AMD Radeon HD 6450, Nvidia GeForce GT 460)
    • DirectX: Version 11
    • Network: Broadband Internet connection
    • Storage: 1 GB available space
    • Sound Card: Integrated
RECOMMENDED:
    • OS: Windows Vista Sp2 - 7 Sp1 - 8 - 8.1 - 10
    • Processor: AMD Six-Core CPU, Intel Quad-Core CPU
    • Memory: 4 GB RAM
    • Graphics: DirectX 11 (e.g. AMD Radeon 290x, Nvidia GeForce GTX 970)
    • DirectX: Version 11
    • Network: Broadband Internet connection
    • Storage: 1 GB available space
    • Sound Card: Integrated

Wymagana pełna wersja gry.

Zobacz także

Zobacz wszystkie figurki z serii!
Abonamenty
Karty przedpłacone
Figurki Funko POP!
Zobacz pełną ofertę
Podstawki pod pady
lub telefony
Nikt jeszcze nie dodał opinii o "Assetto Corsa - Ferrari 70th Anniversary Pack (PC) klucz Steam" (Klucze do gier).
Musisz się zalogować aby móc dodawać opinie o produktach i je oceniać.