CENA: 1499,99
1459
00
Oszczędzasz 40,99
Chwilowo niedostępny
Ten produkt powinien znowu być dostępny w sprzedaży w ciągu kilku najbliższych dni.

24 miesiące gwarancji

Wydawca:
Nintendo
Kod:
045496452315
Kup na raty

Konsola Nintendo Switch Grey Nintendo Switch

Przełącz się na nową generację gier konsolowych

Nintendo Switch to przełomowa stacjonarna konsola do gier wideo. Nie tylko można podłączyć ją do domowego telewizora, ale także momentalnie zmienić w konsolę przenośną z 6,2-calowym ekranem. Po raz pierwszy gracze mogą w pełni cieszyć się konsolą stacjonarną kiedykolwiek i gdziekolwiek zechcą. Ekran posiada pojemnościowe możliwości wielodotykowe dla kompatybilnych z nim gier. Bateria może wytrzymać ponad sześć godzin, ale czas ten zależeć będzie od korzystania z konsoli. Przykładowo, w The Legend of Zelda: Breath of the Wild będzie można grać przez około trzy godziny po jednym ładowaniu. Podczas przebywania poza domem konsolę Nintendo Switch można naładować, podłączając zasilacz do wejścia USB typu C.



Nowy wymiar kontroli

Wszechstronne Joy-Cony oferują wiele zaskakujących sposobów cieszenia się nimi. Dwa Joy-Cony mogą być używane niezależnie w każdej dłoni, albo razem jako jeden kontroler po włożeniu do uchwytu Joy-Con. Można je także podłączyć do głównej konsoli i używać ich w trybie przenośnym lub dzielić się nimi z przyjaciółmi, aby cieszyć się rozgrywką dla dwóch graczy. Każdy Joy-Con ma pełny zestaw przycisków i może być używany jako cały kontroler. W każdym znajduje się także przyspieszeniomierz i żyroskopowy czujnik ruchu, co pozwala na niezależne od siebie ruchy prawym i lewem Joy-Conem.

Na lewym Joy-Conie znajduje się przycisk Capture Button, który gracze mogą wcisnąć, aby momentalnie wykonać zrzut ekranu swojej rozgrywki i podzielić się nim ze znajomymi w mediach społecznościowym.

W prawym Joy-Conie znajduje się czytnik NFC, co pozwala na interakcję z figurkami amiibo, a także czujnik ruchu IR, który potrafi rozpoznać odległość, kształt oraz ruch przedmiotów znajdujących się w pobliżu dla specjalnie zaprojektowanych gier. Przykładowo, potrafi on powiedzieć, jak daleko znajduje się ręka gracza, a także, czy gracz pokazuje nią papier, kamień czy nożyce.

Oba Joy-Cony posiadają zaawansowane wibracje HD, które pozwalają na odczucie delikatnych, prawdziwszych niż kiedykolwiek wibracji w kompatybilnych grach. Efekt jest tak szczegółowy, że gracz może, przykładowo, poczuć wibracje pojedynczych kostek lodu, potrząsając Joy-Conem. Dzięki wibracjom HD będziecie mogli doświadczyć poziomu realizmu niemożliwego do odczucia wcześniej, za pomocą jedynie obrazów i dźwięków.

Lokalne multiplayer jak nigdy dotąd.

Nintendo Switch ułatwi graczom pozostawanie w kontakcie. Aż do 8 konsol może być ze sobą podłączonych w lokalnej bezprzewodowej rozgrywce. Gracz może postawić konsolę gdziekolwiek zechce dzięki wbudowanej nóżce, zapraszać znajomych do gier online, umawiać się z nimi i rozmawiać podczas grania w kompatybilne z nią gry a także cieszyć się grą multiplayer z daleka od telewizora. Konsola będzie również wspierać Multiplayer Online Wi-Fi.

Wszystko co potrzebne w jednym opakowaniu.

W opakowaniu konsoli Nintendo Switch znajdziecie wszystko potrzebne do tego, abyście mogli od razu rozpocząć grę.

Opakowanie zawiera:

konsolę Nintendo Switch

stację dokującą dla Nintendo Switch

lewy Joy-Con

prawy Joy-Con

Joy-Con uchwyt

parę pasków Joy-Con na rękę

Nintendo Switch AC adapter

kabel HDMI

Zobacz także

Abonamenty
Karty przedpłacone
Zobacz wszystkie figurki z serii!
Klucze do gier
Nie czekaj na dostawę!
Super Hity Nintendo w nowych cenach!
Musisz się zalogować aby móc dodawać opinie o produktach i je oceniać.
Yakoozy
Ride or die!
Z nami od: 2007/09/24

Yakoozy

4 2

Paczka dotarła, wielkie dzięki :) Przez weekend obcowania z konsolą mogę stwierdzić jedno... sprzęt ma bardzo duży potencjał. Jeżeli tylko nie zostanie on utopiony jak w przypadku np WiiU to konsola ma spore szanse aby stać się nowym centrum rozrywki, zarówno stacjonarnym jak i przenośnym. Trzeba pamiętać tylko o jednym, pod żadnym pozorem nie porównywać Switch do PS4 lub Xbox One. To są zupełnie różne konsole, skierowane do zupełnie innych odbiorców.

mareczek83
Z nami od: 2012/02/12

mareczek83

3 0

Paczuszka doszla na czas , konsolka sprawna;) Zelda smiga:) dziekuje za sprawne zrealizowanie zamowienia:)

Roxas
Z nami od: 2006/02/20

Roxas

4 2

Lepiej pracować do późna, niż nie mieć pracy. I Ultima.pl to nie kamieniołomy.

mateka
Z nami od: 2012/03/24

mateka

2 2

Jak patrzę na datę zarejestrowania paczki w firmie kurierskiej, to aż mi głupio że do późna Państwo pracowali. Dziękuję! :)

tadelka
Z nami od: 2011/11/29

tadelka

3 0

Paczka dostarczona przez kuriera DPD...

mizzek
Z nami od: 2011/09/19

mizzek

1 1

u mnie w trakcie realizacji, niedobrze

mizzek
Z nami od: 2011/09/19

mizzek

1 1

Jeśli zamówiłem, i nie ma że została wysłana to oznacza że nie mają na stanie ? zamówiłem ponad tydzień temu.

cloudstrife
Z nami od: 2007/12/27

cloudstrife

2 0

Wysłana, czekamy :)

mareczek83
Z nami od: 2012/02/12

mareczek83

2 0

OK. niebylo tematu:P juz w zrealizowanych, paczka nadana:P podziekuje jak do mnie dojedzie:P

Yakoozy
Ride or die!
Z nami od: 2007/09/24

Yakoozy

2 1

U mnie również, sprzęt wysłany

mareczek83
Z nami od: 2012/02/12

mareczek83

2 0

z was juz sie zmienil status zamowienia? :) bo mi "oczekuje na mozliwosc realizacji" wyskoczylo i jako ze konsolke zakupilem po wznowieniu preorderow , choc opis dalej byl ze najpozniej wysylka dzien przed, to zaczynam sie martwic ze jednak jutro sie nie pobawie Linkiem w Hyrule..a szkoda :( no nic,.czekac czekac ;)

TonyMontana
Z nami od: 2013/10/04

TonyMontana

3 1

Mesjasz konsol nadchodzi !!!

Smile
Z nami od: 2016/01/07

Smile

3 0

Zamówione :D konsola wypas ale gry startowe to jakas porazka

Bartek
Z nami od: 2017/01/17

Bartek

3 0

Martwią mnie komentarze mówiące że nie ma już Switchów na magazynie? Zamówiłem teraz bez problemu, a 10 godzin temu ponoć już nie było? Będę miał pewność że dostanę preorder na czas?

mareczek83
Z nami od: 2012/02/12

mareczek83

4 0

No i Slicznie: Dzis wznowiono preordery na kosolke troszke pozniej i sie załapałem.Doklejona Zelda do zestawu..portwel chudszy..ale mimo wszystko banan na buzi :D teraz tylko uzbroic sie w wiadro cierpliwosci - zeby do marca starczylo - i sciskanie kciukow zeby Ultimka dala rade z 3 dni wczesniej wyslac niz premiera:D ale 3-go tez bedzie pieknie choc wiadro cierpliwosci bedzie zapewne na rezerwie:P

Yakoozy
Ride or die!
Z nami od: 2007/09/24

Yakoozy

6 5

Pisałem wcześniej, że konsola rozchodzi się jak ciepłe bułeczki to jakiś matoł (bo inaczej nazwać go nie mogę) dał MINUSA mojej wypowiedzi. Serio aż tylu tu fanbojów dla których liczy się tylko JEDNA konsola a nie przyjemność z grania? Masakra ludzie, poważnie... Wracając jednak do tematu, mam nadzieje, że ULTIMA się sprawdzi i żadnego przesunięcia z wysyłką nie będzie - 3 marca to jest piątek więc fajnie by było konsolę otrzymać na weekend a nie po ;)

kaito00
Z nami od: 2011/01/05

kaito00

2 0

Mi również się udało :D Oby Zelda dała się pochwycić. Urlop w robocie załatwiony na marzec. Czekałem na to tyle lat ...

mareczek83
Z nami od: 2012/02/12

mareczek83

2 0

kiedy nowy towar do rozdania bo sie spoznilem:( w kilka h pusto sie zrobilo:P

AndChod
Z nami od: 2017/01/16

AndChod

2 0

Szkoda że nie zdążyłem kupić :( - ciekawe czy bedzie jeszcze szansa na preorder ;)

Bushisan
Z nami od: 2010/01/16

Bushisan

2 0

Ja od `98 mam uraz psychiczny który zaczął się od Okaryny.Wiiu też mam ale wole to zrobić po raz pierwszy na HD wibracjach w 5.1 i nowiuteńkiej konsoli