CENA: 43,99
39
99
Oszczędzasz 4,00
Pobierz teraz!
Produkt który możesz pobrać zaraz po zakupie.
Wydawca:
SEGA
Wersja językowa:
Polska (napisy)
Kod:
MV0010496
Klasyfikacja PEGI:
Od 16 lat
:
:
:

Total War: WARHAMMER - Norsca (PC) PL DIGITAL Klucze do gier

0/5
  (aby wyświetlić ocenę muszą zagłosować jeszcze 3 osoby)
DRM: Klucz Steam

WERSJA CYFROWA

Kupując produkty cyfrowy nie otrzymasz od nas gry w pudełku ale specjalny kod umożliwiający pobranie i/lub aktywację produktu.

Szczegółowe informacje dotyczące użycia każdego kodu aktywacyjnego są wysyłane po zakupie w wiadomości e-mail a także są dostępne w sekcji Moje konto / Moje produkty DIGITAL.

Wymaga podstawowej wersji gry Total War: Warhammer na platformę Steam do działania.

  

  • Podbij Stary Świat jako plemiona Norski i Zimowego Kła.
  • Dwóch nowych, legendarnych lordów: Wulfrik Wędrowiec i Throgg. 
  • Werbuj norskańskich lordów z rozbudowanymi drzewkami umiejętności.
  • Werbuj trzy nowe rodzaje bohaterów z rozbudowanymi drzewkami umiejętności.
  • Zadowól Mrocznych Bogów, aby otrzymać wspaniałe nagrody!
  • Zapoluj na najpotężniejsze potwory Starego Świata i przeciągnij je na swoją stronę.
  • Nowe jednostki, do których należą wyjątkowe potwory, w tym Mamuty Wojenne i Żmije Mrozu.
  • Spowalniaj przeciwników za pomocą umiejętności bojowej „Odmrożenie”.
  • Przebijaj się przez armie wroga za pomocą umiejętności „Szał” i „Berserk”.


Na dalekiej północy, między Pustkowiami Chaosu i Morzem Pazurów, leży Norsca. Ten niegościnny półwysep na dalekiej północy Starego Świata jest domem okrutnych plemion wojowników, zaprawionych w boju przez nieustępliwe zamieci, lodowatą tundrę oraz potwornych mieszkańców tej przeklętej krainy. Są fanatycznymi wyznawcami Mrocznych Bogów i zrobią wszystko, aby dowieść swej potęgi, poszukując godnych przeciwników i nowych obszarów do plądrowania.

 

Styl gry

Norskańska kampania skupia się na ciągłym plądrowaniu i zniszczeniu. Ich głównym źródłem dochodów są najazdy i kradzieże. Prowadzi to do bardzo mobilnego i skupiającego się na walce stylu gry – twoje armie muszą się stale poruszać i często ścierać z wrogiem. Burzenie osad umożliwia wznoszenie monolitów poświęconych Mrocznym Bogom Norski... a oni zawsze nagradzają wiernych!

 

W walce armie Norski są szybkie i okrutne, a ich trzon stanowią dzicy i ciężko uzbrojeni grasanci. Po wzniesieniu odpowiednich budynków mogą werbować różne potworne jednostki, takie jak trolle, wojowników fimirów, norskańskie wilki lodowe i skórne wilki. Na szczycie drzewka rozwoju budynków znajduje się żmij mrozu i olbrzymi mamut wojenny.

 

Wyjątkowe mechaniki Norski

Oddanie bogom

Po podbiciu osady norskańskie frakcje mają wyjątkową możliwość po bitwie. Poza okupacją i plądrowaniem, mogą zniszczyć osadę i wnieść monolit jednego z czterech Mrocznych Bogów, których personifikują jako Orła, Kruka, Węża i Ogara. Im więcej takich tworów, tym większa przychylność bogów. Nagrody są przyznawane jako coraz większe premie do kampanii oraz bitw czy, w niektórych przypadkach, wyjątkowych jednostek lub postaci.

 

Warunki zwycięstwa

Złożenie przysięgi na wierność jednemu z bogów i zdobycie jego najwspanialszej nagrody otwiera drogę do zwycięstwa w kampanii. Bogowie są zazdrośni i odtrącona przez ciebie trójka nie będzie tym zachwycona. Wyślą najpotężniejszych czempionów, aby rzucili ci wyzwanie, co aktywuje serię zadań prowadzących do wspaniałego zakończenia.

 

Polowanie na potwory

Gdy umiejętność „Łowca Potworów” zostanie odblokowana w drzewku technologicznym, norskańska frakcja zyskuje dostęp do Potwornych Arkan. W tej starożytnej księdze znajduje się lista najpotężniejszych bestii i potworów, które zamieszkują świat. Gracz może wybrać początkowe polowania, dzięki czemu wyruszy na składające się z wielu etapów zadanie, kończące się bitwą z tymi legendarnymi stworzeniami. Po pokonaniu ich gracz otrzyma legendarne trofea, które może przekazać swoim postaciom. W niektórych przypadkach potwory mogą być okiełznane i wykorzystywane w bitwach.

 

Odmrożenie

W oddziałach pojawiają się lodowe jednostki, takie jak norskańskie wilki lodowe i norskańskie lodowe trolle, które dysponują umiejętnością bierną „Odmrożenie”. Ten nowy efekt w znacznym stopniu spowalnia jednostki walczące w zwarciu, dzięki czemu łatwiej można dogonić uciekających lub próbujących zajść z flanki. Potężny żmij mrozu dysponuje umiejętnością „Aura Chłodu”, która przez cały czas spowalnia ruch pobliskich wrogich jednostek.

 

Dominacja!

Zbierz norskańskie plemiona, pokonując ich przywódców w walce. Taki pokaz dominacji sprawi, że łatwiej przyjmą twoje zwierzchnictwo!

 

Posterunki

Posterunki grasantów można zakładać w podbitych nadmorskich osadach poza Norscą. Oferują one podstawowe opcje werbunkowe i przydają się do uzupełniania strat twoich wędrujących armii. Zdobycie stolic frakcji poza Norscą – takich jak Altdorf, Zamek Drakenhof i tym podobnych – umożliwi założenie norskańskich osad. Władanie tymi miastami pozwala także na poznanie sekretów pierwszych właścicieli, co odblokowuje wyjątkowe technologie badawcze.

 

Nowi legendarni lordowie

Kampanii Norski może przewodzić jeden z dwóch legendarnych lordów: Wulfrik Wędrowiec, przywódca frakcji Norsca, lub Throgg, król trolli i przywódca frakcji Zimowy Kieł. Każdy z nich zaczyna w innym miejscu i posiada wyjątkowe premie do kampanii oraz bitwy.

 

Wulfrik Wędrowiec

Wulfrik jest nieustępliwym katem. Przemierza lądy i morza odziany w czaszki ofiar, wzbudzając szacunek. Zabijał smoki i królów, wysoko urodzonych lordów i legendarne bestie. Nikt nie odmawia rzuconego przez niego wyzwania – szczególnie, że zostaje wygłoszone w ojczystym języku ofiary.

 

Wulfrik jest potężnym przywódcą i fechmistrzem o wyjątkowych umiejętnościach oraz mającym dostęp do serii zadań i legendarnych przedmiotów. Posiada atrybut „Napastnik oblężniczy”, który umożliwia mu zignorowanie konieczności posiadania machin oblężniczych przed zaatakowaniem osad otoczonych murami. Wszystkie jednostki mamutów w jego armii zyskują premię do ataku w zwarciu, wszystkie jednostki grasantów mają zmniejszony koszt utrzymania, a każda jednostka w jego świcie wzbudza strach.

 

Wulfrik posiada także osobistą umiejętność do walki zwaną „Morski Kieł”, na cześć swojego słynnego statku. To potężny atak o dużym zasięgu. Użyty w odpowiednim momencie może powalić i zabić wielu wrogów. W czasie walki umiejętność „Łowca Czempionów” umożliwia mu unieruchomienie wrogich postaci, gdy z nim walczą.

 

Throgg

Trolle słyną nie tylko z siły fizycznej, ale także kompletnego braku inteligencji. To właśnie wyróżnia Throgga spośród reszty jego pobratymców – jest wyjątkowo inteligentny jak na swój gatunek. Jego szczerbaty wizerunek skrywa przebiegłość, którą Throgg wykorzystuje, aby zaprowadzić mróz północy w krainach ludzi.

 

Throgg to potężny przywódca i wojownik o wyjątkowych umiejętnościach oraz mający dostęp do serii zadań i legendarnych przedmiotów. Ponieważ jest królem trolli, jednostki trolli i lodowych trolli mają zmniejszony koszt utrzymania, a wszystkie jednostki w jego armii są niewrażliwe na wszelkie formy wyczerpania. Wzmacnia także odporność fizyczną wszystkich trolli i lodowych trolli.

 

Jeżeli Throgg przechwyci osadę Eringrad w Krainie Trolli, może tam wybudować wyjątkowy budynek – Jaskinia Kamiennego Tronu – który wzmacnia wszystkie trolle. Dysponuje też wyjątkowym atakiem zwanym „Obfite wymioty”.

 

Nowy władca

Przywódca grasantów

Przywódcy grasantów, stojący na czele norskańskich armii, mogą pochwalić się wyjątkowymi sekwencjami osobistych specjalizacji na swoich drzewkach umiejętności, co pozwala im doskonalić określone aspekty walki i osiągnąć potężne zdolności aktywne oraz pasywne, które wpływają na ich skuteczność bojową. Każda z tych ścieżek specjalizacji związana jest z jednym z czterech norskańskich bogów, a charakter tych zdolności inspirowany jest jego postacią. Wodzowie mogą także odblokowywać serie wierzchowców aż do potężnego mamuta wojennego.

 

Nowi bohaterowie

Norskańskie armie mogą werbować trzy nowe rodzaje bohaterów do wspierania wojska i wykonywania akcji na mapie kampanii.

 

Łak wilczej skóry

Te ogromne bestie są pod każdym względem lepsze od spokrewnionych z nimi wilczych skór. Są nie tylko potężnymi wojownikami, skutecznymi w walce z dużymi wrogami, ale też mają dwie odrębne, wzajemnie wykluczające się ścieżki rozwoju umiejętności, które dają im duże premie do wsparcia pobliskich jednostek w ataku lub obronie.

 

Szaman czarownik (domeny śmierci, metalu, ognia)

Norskańscy czarownicy mogą specjalizować się w domenach metalu, ognia lub śmierci. Jednak Norskanin to zawsze Norskanin... ci magowie to nie wymoczki! Poprawiają atak w zwarciu i mogą jeździć rydwanami.

 

Siewca niedoli fimirów (domeny cienia, ognia)

Siewcy niedoli fimirów są wprawnymi czarownikami, ale dzięki imponującej posturze i muskulaturze są również potężnymi wojownikami. Ci bohaterowie o podwójnej roli najlepiej sprawdzają się w wirze walki, rzucając czary i wspomagając oddziały zdolnościami bojowymi. Posiadają również ataki magiczne i są w stanie rozbijać zbroje.

 

Wykaz jednostek

Lordowie

Przywódca grasantów: skupienie na walce wręcz

 

Bohaterowie

Łak wilczej skóry: wspomaganie w zwarciu/walce

Szaman czarownik: domeny metalu/śmierci/ognia

Siewca niedoli fimirów: podwójna rola, domeny cienia/ognia

 

Piechota

Grasanci: szał, ukrycie się (las)

Grasanci włócznicy: szał, obrona przed szarżą dużych wrogów, ukrycie się (las)

Grasanci (broń wielka): szał, ukrycie się (las)

Grasanci berserkerzy: szał, berserk, ukrycie się (las), odporność na psychologię

Czempioni grasantów: ciężka zbroja, ukrycie się (las), szał

Czempioni grasantów (wielka broń): ciężka zbroja, ukrycie się (las), szał

 

Piechota dystansowa

Łowcy grasantów (oszczep): ukrycie się (las), szał, skuteczność przeciw dużym celom

Łowcy grasantów (topór do rzucania) ukrycie się (las), szał, pociski przebijające zbroję

 

Jazda i rydwany

Rydwan grasantów: szał

Rydwan lodowych wilków grasantów: szał, wywoływanie strachu, odmrożenie

 

Jazda dystansowa i rydwany

Jeźdźcy grasantów: ukrycie się (las), szał, strzał w ruchu, wystawienie straży przedniej

Jeźdźcy grasantów (topory do rzucania): ukrycie się (las), szał, strzał w ruchu, wystawienie straży przedniej

Władcy koni grasantów: ukrycie się (las), szał, strzał w ruchu, wystawienie straży przedniej

 

Potwory i bestie

Norskańskie ogary: odporność na ostrzał, ukrycie się (las)

Norskańskie wilki lodowe: odporność na ostrzał, ukrycie się (las), odmrożenie, wywoływanie strachu

Norskańskie trolle: wywoływanie strachu, regeneracja

Norscańskie lodowe trolle: wywoływanie strachu, regeneracja, odmrożenie

Dzika mantykora: odporność na ostrzał, wywoływanie strachu, wywoływanie terroru

Wilcze skóry: odporność fizyczna, wywoływanie strachu, ukrycie się (las), szał, skuteczność przeciw dużym celom

Wilcze skóry (opancerzone): odporność fizyczna, wywoływanie strachu, ukrycie się (las), szał, skuteczność przeciw dużym celom

Wojownicy fimirów: wywoływanie strachu, z mgły, rozbicie zbroi, ataki magiczne

Wojownicy fimirów (wielka broń): wywoływanie strachu, z mgły, rozbicie zbroi, skuteczność przeciw dużym celom

 

Rzadkie potwory i bestie

Norskański olbrzym: napastnik oblężniczy, wywoływanie strachu, wywoływanie terroru

Dziki mamut: napastnik oblężniczy, wywoływanie strachu, wywoływanie terroru

Żmij mrozu: odporność na ostrzał, wywoływanie strachu, wywoływanie terroru, aura chłodu, odmrożenie

Mamut wojenny: napastnik oblężniczy, wywoływanie strachu, wywoływanie terroru, skuteczność przeciw dużym celom

Mamut wojenny (kaplica wojny): napastnik oblężniczy, wywoływanie strachu, wywoływanie terroru, łaska Niszczycielskich Mocy, ofiarujący chwałę

 

 

 

 

© Copyright Games Workshop Limited 2015. Warhammer, the Warhammer logo, GW, Games Workshop, The Game of Fantasy Battles, the twin-tailed comet logo, and all associated logos, illustrations, images, names, creatures, races, vehicles, locations, weapons, characters, and the distinctive likeness thereof, are either ® or TM, and/or © Games Workshop Limited, variably registered around the world, and used under licence. Developed by Creative Assembly and published by SEGA. Creative Assembly, the Creative Assembly logo, Total War and the Total War logo are either registered trademarks or trademarks of The Creative Assembly Limited. SEGA and the SEGA logo are either registered trademarks or trademarks of SEGA Holdings Co., Ltd. or its affiliates. All rights reserved. SEGA is registered in the U.S. Patent and Trademark Office. All other trademarks, logos and copyrights are property of their respective owners.

PRODUKT CYFROWY, NIE PODLEGA ZWROTOWI Art. 38 & 13 USTAWA z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Wymagania:

Wymaga podstawowej wersji gry Total War: Warhammer na platformę Steam do działania.

Minimalne:
(Oczekiwana liczba klatek około 15-25 FPS na mapie kampanii oraz w bitwach 1 vs 1, 20 jednostek vs 20 jednostek, domyślne ustawienia graficzne ustawione na "Niskie")
System operacyjny: Windows 7 64Bit, Procesor: Intel® Core™ 2 Duo 3.0Ghz, Pamięć: 3GB RAM*, Dysk twardy: 35 GB, Karta graficzna: (DirectX 11) AMD Radeon HD 5770 1024MB | NVIDIA GTS 450 1024MB | Intel HD4000 @720P
*Zintegrowane karty graficzne wymagają 4 GB RAM, np. Intel seria HD



Zalecace:
(Oczekiwana liczba klatek około 45-55 FPS na mapie kampanii oraz w bitwach 1 vs 1, 20 jednostek vs 20 jednostek, domyślne ustawienia graficzne ustawione na "Wysokie")
System operacyjny: Windows 7/8.1/10 64Bit, Procesor: Intel® Core™ i5-4570 3.20GHz, Pamięć: 8 GB RAM, Dysk twardy: 35 GB, Karta graficzna: (DirectX 11) AMD Radeon R9 270X 2048MB | NVIDIA GeForce GTX 760 2048MB @1080P

 

Specyfikacja 60fps+:
(Oczekiwana liczba klatek minimum 60 na mapie kampanii oraz w bitwach 1 vs 1, 20 jednostek vs 20 jednostek, domyślne ustawienia graficzne ustawione na "Ultra")
System operacyjny: Windows 7/8.1/10 64Bit, Procesor: Intel® Core™ i7-4790K 4.0 GHz, Pamięć: 8 GB RAM, Dysk twardy: 35 GB, Karta graficzna: (DirectX 11) AMD Fury X | Nvidia GTX 980 @1080P

Zobacz także

Klucze do gier
Nie czekaj na dostawę!
Gry z serii LEGO
w nowych cenach!
Zobacz wszystkie figurki z serii!
Oferta
stale aktualizowana!
Nikt jeszcze nie dodał opinii o "Total War: WARHAMMER - Norsca (PC) PL DIGITAL" (Klucze do gier).
Musisz się zalogować aby móc dodawać opinie o produktach i je oceniać.